Ninja man
Ny medlem
Bara att ta det lugnt resten av året med tanke på att det snart är hoj säsong så har du troligen förbrukat årskvoten på tur
Vallhallavägen imorse ? =)Madhonda skrev:Ja..vad ska man säga, i det här läget så känns nästan fortkörningsboten på 1400 kronor som en vinstlott..!!
Jag har förtjänat boten gott o väl, så det är väl bara att betala, se glad ut och vänta på våren.
Tjing tjing!!
//Madelene
Hörrö... Det var ju det den gjorde...Blondie skrev:Funkade inte din kvinnliga charm?
Om det va en kille så gissar vi att han gillar killar.
Köp en lott i alla fall.
Madhonda skrev:Hähä...tack! Jo, så sakta gick för att jag alltid vill komma fort..fram och förbi.
Rigge skrev:1400:- lät billigt med tanke på hastigheten, borde inte det bli max bötesbelopp om man är 29 över? Själv får jag tillbaka körkortet på fredag
Caffe skrev:DU SKULLE HA VISAT JEANSRUMPAN :kocko
Gustav1 skrev:Du var väl inte fräck i mun mot konstaplarna?
Chronic skrev:Enbart hyllningar Hade det varit ett felstavande moppefucko som sladdat in i poliskontrollen så hade hela gnällmaffian huggit direckt med förmaningar, dödsönskningar och "väx upp" kommentarer.
lorkan skrev:Mm, håller med ..
Teo skrev:Det var väl det hon gjorde... När det gäller mig så avrundar de alltid uppåt trots att Jag visar min Jeansrumpa.
Motin skrev:så oavsett kille el tjej
Madhonda skrev:........
Peta hur mycket du vill...jag är glad som fan att jag inte åkte med dit med hojen, för mig är det stört omöjligt att hålla sig till hastighetsbegränsningarna och jag ligger inte på rätt sida marginalen heller är jag rädd... vare sig med bil eller hoj. Men..vem vet...en vacker dag kanske man har ändrat sig. Och självklart...där jag vet att det finns utfarter och sånt inte fan brassar jag på. Men där det går...där gasar jag. Ja...vaffan ibland där man inte ska heller.
Så...sätt igång o skäll nu då.!!!
//M
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin