1 km/h från att bli av med körkortet!!

Ninja man

Ny medlem
Gick med
28 Jan 2005
Hoj
Kawasaki ZX9R NINJA
Bara att ta det lugnt resten av året med tanke på att det snart är hoj säsong så har du troligen förbrukat årskvoten på tur :blah

Blondie

BLONDIE ROCKAR FETT!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HD Custom 02
Funkade inte din kvinnliga charm?

Om det va en kille så gissar vi att han gillar killar.

Köp en lott i alla fall.

IronMike

Guest
Madhonda skrev:
Ja..vad ska man säga, i det här läget så känns nästan fortkörningsboten på 1400 kronor som en vinstlott..!! :brinnerup

Jag har förtjänat boten gott o väl, så det är väl bara att betala, se glad ut och vänta på våren. :wiggle

Tjing tjing!!

//Madelene
Vallhallavägen imorse ? =)

...kom åkandes där å fippla med att fejka en parkeringsbiljett, 70 blås, med igensmetade skyltar (vägtullarna..), då jag ser en polisman med laserpistolen i sikte *neeeej* hann jag tänka, sen vinkar dom förbi mig för att dom hade stannat för många samtidigt :pannkyss

ibland har man flyt, vare sig man torskar eller inte

:pannkyss

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Blondie skrev:
Funkade inte din kvinnliga charm?

Om det va en kille så gissar vi att han gillar killar.

Köp en lott i alla fall.
Hörrö... :7peta Det var ju det den gjorde...
Kan ge mig fan på att Madhonda var på väg till simträningen iklädd baddräkt och badmössa och att det var anledningen till att det blev + 29 km/h och 1400:-istället för +31 km/h och "lappen tack" :hihi

Man får gratulera iallafall, tappa kortet nu hade inte varit så kul. :tummenupp

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Sålt alla....
Enbart hyllningar :va Hade det varit ett felstavande moppefucko som sladdat in i poliskontrollen så hade hela gnällmaffian huggit direckt med förmaningar, dödsönskningar och "väx upp" kommentarer.

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Rigge skrev:
1400:- lät billigt med tanke på hastigheten, borde inte det bli max bötesbelopp om man är 29 över? Själv får jag tillbaka körkortet på fredag :banana

Du är ju alltid av med körkortet!

Caffe skrev:
DU SKULLE HA VISAT JEANSRUMPAN :mad: :kocko

Det var väl det hon gjorde... När det gäller mig så avrundar de alltid uppåt trots att Jag visar min Jeansrumpa.

lorkan

Bannad
Gick med
22 Nov 2005
Hoj
Krockad NSR.. (TILL SALU) Kawwa på G?
Chronic skrev:
Enbart hyllningar :va Hade det varit ett felstavande moppefucko som sladdat in i poliskontrollen så hade hela gnällmaffian huggit direckt med förmaningar, dödsönskningar och "väx upp" kommentarer.

Mm, håller med ..

955i

[Reklamplats uthyres]
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En röd
Madde..

Nära men väl inom marginalen, surt om du fått låna ut lappen på bestämd tid lagom till snön försvinner och sitta bakpå Ola första delen av våren :skrämd

Nåja grattis, köp en triss, jag betalar, om du vinner så hör av dig ;)

repan

Gudomlig sporthojare
Gick med
17 May 2004
Hoj
Kawasaki
Jag fick 1600kr när jag låg 29km/h över i somras ... + en utskällning men det ser jag som en bonus :fyllisar

Macke

Typiskt....
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR1000RR TKR
Fick mitt besult om varning från Länsstyrelsen i januari....
139 km/h på 110 väg (med bilen). Så nu får man tydligen hålla sig lugn ett tag. 2 fortkörningar till (oavsett hastighet) så ryker lappen... :rolleyes:

Typiskt....visst.

Motin

RIDE ON !
Gick med
7 Jan 2006
Hoj
Honda CBR 600FA 2011
lorkan skrev:
Mm, håller med ..

säger som så att kör man för fort så har man ju mer eller mindre godkänt att få stå för det också oavsett om man är tjej eller kille.. ! Själv e ja inget helgon me kör iaf inga 80 på 50 väg el 50-70 på 30-väg .. brukar dock bli 10-15 km/h fr mycket oftast..

så oavsett kille el tjej :7peta

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
Teo skrev:
Det var väl det hon gjorde... När det gäller mig så avrundar de alltid uppåt trots att Jag visar min Jeansrumpa.

Det gjorde hon inte... :tungan Jag betedde mig som vilken fortkörare som helst, och hade vett att skämmas för mitt brott.

När jag väl fick syn på den viftande polismannen, som visade att jag skulle svänga in till kanten gjorde jag det, hissade ner rutan och satt där med röda kinder. Han bad om att få se körkortet och frågade om jag tänkte skriva på boten, "Ja tack" sa jag då.

Polismannens kollega, han som hade laserpickan sa nåt spydigt om att jag skulle va jävligt glad som klarat mig med minsta möjliga marginal tack vare att den där apparaten räknar ifrån några km i timmen.

"Tackar..tackar" sa jag än en gång. Skrev på boten och sa att den kändes som en vinstlott för att jag fick ju ändå behålla lappen, nu när säsongen är så nära. Jo det förstod han, och tyckte att det skulle varit surt om jag blivit av med körkortet.

Motin skrev:
så oavsett kille el tjej :7peta

Peta hur mycket du vill...jag är glad som fan att jag inte åkte med dit med hojen, för mig är det stört omöjligt att hålla sig till hastighetsbegränsningarna och jag ligger inte på rätt sida marginalen heller är jag rädd... vare sig med bil eller hoj. Men..vem vet...en vacker dag kanske man har ändrat sig. Och självklart...där jag vet att det finns utfarter och sånt inte fan brassar jag på. Men där det går...där gasar jag. Ja...vaffan ibland där man inte ska heller. :rolleyes:

Så...sätt igång o skäll nu då.!!! :tomten

//M

Bomanrd

Ny medlem
Gick med
4 Jun 2005
Hoj
Yamaha Rd 350 -83, xr600 -86
1400 du kom billigt undan, jag fick pröjjsa 1600kr. Fick böna och be för att få 30km/h över tillåten hastighet.

På skojj frågade jag också om jag skulle putsa polisbilen :lol

Caffe

I like BIG butts...
Gick med
29 May 2003
Hoj
Såld till Victor
Madhonda skrev:
........

Peta hur mycket du vill...jag är glad som fan att jag inte åkte med dit med hojen, för mig är det stört omöjligt att hålla sig till hastighetsbegränsningarna och jag ligger inte på rätt sida marginalen heller är jag rädd... vare sig med bil eller hoj. Men..vem vet...en vacker dag kanske man har ändrat sig. Och självklart...där jag vet att det finns utfarter och sånt inte fan brassar jag på. Men där det går...där gasar jag. Ja...vaffan ibland där man inte ska heller. :rolleyes:

Så...sätt igång o skäll nu då.!!! :tomten

//M

GR är ju rätt kort i rocken...Madde är ingen Brigitte Nielsen direkt. :va

Jag sitter och pusslar med ett och ett här och det är en skrämmande bild av laglöshet jag får fram :gnissla

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka