Zeb_Macahan
Bettingansvarig
Nu köper jag inte bilar efter den listan. Vem köper en corolla för att den är med på listan ? inte jag iaf..haha herregud.. Om jag vill ha en bil med en RIKTIG V6 och med rött momo skinn hur gör vi då ? Den är ju inte med på din lista. Det är ju corolla som ligger där och det talar om vilken man du är nej du den listan är för folk med tummen mitt i hand, så köp bil efter den listan så kommer du vara nöjd.
Det är ju detta jag säger: Du handlar bil efter att du vill ha attribut som de du beskriver. Sedan förklarar du missarna i konstruktionen med "att bilen har ju momo skinn". Dom håller helt enkelt inte lika bra, ens med 55hk motor (punton)
Japanska sporthojar har motsvarande prestanda men med högre kvalitet än italienska dito.
Jag personligen kör Nissan, det gör jag för att det är roligare att lägga pengarna på saker som är roliga. Skulle jag handla rolig bil igen, hade jag ägt en Honda S2000. Kvalite + kul går bra ihop det med. Om det gör mig till en bitterfitta så må så vara. Jag kanske anser att du är det om du inte tävlar på hojen... Men det är ju personliga värderingar.
Den där jämförelsen haltar rejält då du i det aktuella fallet skulle betala MER för MINDRE kvalité!
Din HTC skulle strula mindre än Iphone för att det ska stämma!
Iphone är dyrare, då förväntar han sig bättre kvalitet än den billigare HTCn. Han tänker väl inte alls fel?
Last edited: