1199 Panigale R Superleggera

:Bugar stabilt jobbat, ~10kg under ducces egen legera (167kg wet enligt google).. iof är den gatlegal och med 1299 motor men dom har ju liiiite andra förutsättningar att pilla och meka också..

:Bugar stabilt jobbat, ~10kg under ducces egen legera (167kg wet enligt google).. iof är den gatlegal och med 1299 motor men dom har ju liiiite andra förutsättningar att pilla och meka också..

Min är mkt mer viktoptimerad och betoning på RACE. Ex är min ram HALVA vikten av 1299 Superleggerans vilken även den är i kolfiber:D

Så jäkla elakt det blev som färdigt. Riktigt drömbygge!!!

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Verkligen ett häftigt bygge! Kul att läsa i byggtråden.
Men ett hoj av denna kalibern förtjänar bättre bilder än mobilbilder! :tummenupp

Woooow! Vilket mästarbygge! Otroligt imponerande! Som sagt ovan, tack för att du delar med dig av det.

Får man hoppas på en video nån gång? :)

Härligt att få se den färdig. Jag måste erkänna att jag inte trodde att det här projektet skulle bli klart inom överskådlig framtid när jag läste dina första posts, och att jag dessutom inte trodde att du skulle lyckas gå hela vägen och faktiskt bygga den som du hade tänkt. En stor eloge till dig för att du drog det hela vägen! Det är alldeles för många ambitiösa byggen som stannar vid en rivning, några snabba inköp av coola grejor och en häftig ide.

Härligt att få se den färdig. Jag måste erkänna att jag inte trodde att det här projektet skulle bli klart inom överskådlig framtid när jag läste dina första posts, och att jag dessutom inte trodde att du skulle lyckas gå hela vägen och faktiskt bygga den som du hade tänkt. En stor eloge till dig för att du drog det hela vägen! Det är alldeles för många ambitiösa byggen som stannar vid en rivning, några snabba inköp av coola grejor och en häftig ide.

Ja det var jobbigt o tog mkt längre tid än önskat, men kan fan inte ge upp halvvägs, då kan man lika gärna lägga sig ner o dö! :) Drömmar är till för att förverkligas, har sett alldeles för många människor som går genom livet o gör inget åt sina drömmar, de bara pratar, realiserar oftast inget...

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick