Night-Rider
speedbully.se
:corn
Lunkiz skrev:fick hem lappen från if. skulle betala 19 000 om året för min cbr 600 rr 03:a helförsäkrad på fassan. en bit utanför malmö.... fast fassan har inte haft kort så länge så det är väl därför!
eee dyrt!!!!!
ska ringa runt o kolla vad jag kan få för summa! eller fassan itne jättelönt att jag själv ringer 21 år! Men man kan ju alltid ringa o kolla!!!
Kör din pappa hojjen oxå? Aktivt? ......... skenförsäkra e skoj .....Lunkiz skrev:fick hem lappen från if. skulle betala 19 000 om året för min cbr 600 rr 03:a helförsäkrad på fassan. en bit utanför malmö.... fast fassan har inte haft kort så länge så det är väl därför!
eee dyrt!!!!!
ska ringa runt o kolla vad jag kan få för summa! eller fassan itne jättelönt att jag själv ringer 21 år! Men man kan ju alltid ringa o kolla!!!
Kay skrev:-Billigaste trafikförsäkringen på en retta jag kunde få!
22 år + Malmö + Fklass 7 klingar inte så bra.
Pruta på försäkringar när ni ringer! Det hjälper!
ps. Låt mig bespara er...
-"Skulle det där vara billigt?"
-Nej, men mest odyrt!
Ja, vilken bra idé.Lunkiz skrev:fick hem lappen från if. skulle betala 19 000 om året för min cbr 600 rr 03:a helförsäkrad på fassan. en bit utanför malmö.... fast fassan har inte haft kort så länge så det är väl därför!
eee dyrt!!!!!
Von Vettet skrev:jag fick följande uppgifter:
länsförsäkringar som var bäst:
deras s.k årsförsäkringar där man inte kan ställa av:
halförsäkring 4542 kr
helförsäkring 10128 kr
trafik med möjlighet att ställa av : 4700 kr/12 mån.
Jag valde halv/helår
Hoj: cbr1000RR-05(ny)
Dweezil skrev:Haha, det är billigt jämfört med min trafik för min XT600E. Betalar 1400 Euro om året och då ingår inte ens stöld (betala extra för det)
27 år - Dublin - Fklass 8 (av 15, Irland)
Lunkiz skrev:Mr K! aktivt och aktivt kan jag väl inte säga att han gör! han har väl provat den 1 gång!
Men har för mig att det var mossan som försäkrade den och då sa hon att det kommer vara 2 st som kör den och då sa hon på försäkringsbolaget att det inte var några problem. klart att han ska få låna ut den det är inga problem!
självrisken är bara högre men hon sa det var ok så varför itne!
på min förra hoj en cbr 600 f 96:a så var det samma där! själv risken mycket högre bara om det skulle hända något!!
twinner skrev:Köp en hoj du har råd med istället.Hoppas du inte får ut en spänn om du kraschar.Snyltare
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|