hellstreamer
Hellstreamer
Tja, har lite problem att hitta en 125-hoj som skulle passa mig, hoppas att man kan få lite hjälp med sånt och att det även kan hjälpa andra som har samma problem.
Jag är runt 195cm och väger 110Kg så jag har lite problem att hitta en hoj som inte skulle se ut som en trehjuling (nästan) när den står brevid mig.
*Den ska ha hyfsat långt hjulavstånd (avsånd mellan fram och bakhjul)
*Den ska ha en motor som klarar av min tyngd, men ändå att den inte låter för mycket (inte onödigt högt ljud, och därmed inte trimmad, dvs den ska vara strypt.)
*Helst stora däck
*En prisklass på högst 24,000-25,000kr.
*Ett bra märke, och inte importerad från Thailand eller liknande.
Vore schysst om man kunde få hjälp med detta, har kollat in alla trådar gällande detta och kommit fram till att HONDA CBR är ett hyfsat alternativ, men alla ägare som rekommenderat den har varit runt 180cm.
- Tack på förhand!
Jag är runt 195cm och väger 110Kg så jag har lite problem att hitta en hoj som inte skulle se ut som en trehjuling (nästan) när den står brevid mig.
*Den ska ha hyfsat långt hjulavstånd (avsånd mellan fram och bakhjul)
*Den ska ha en motor som klarar av min tyngd, men ändå att den inte låter för mycket (inte onödigt högt ljud, och därmed inte trimmad, dvs den ska vara strypt.)
*Helst stora däck
*En prisklass på högst 24,000-25,000kr.
*Ett bra märke, och inte importerad från Thailand eller liknande.
Vore schysst om man kunde få hjälp med detta, har kollat in alla trådar gällande detta och kommit fram till att HONDA CBR är ett hyfsat alternativ, men alla ägare som rekommenderat den har varit runt 180cm.
- Tack på förhand!