_Jonken_
Rookie
Komerchicken gissar jag, reglerna är fel helt enkelt, folk ska fan inte betala de där stålarna och lägga den tiden på de hä hopplösa hojarna.
Det står jag fast vid, jag tycker 11kw regeln bara ar ett plötsligt påfund taget från Tyskland utan verklightesbakgrund.
Men så droppade ju försäljningen med tusentals procent med med åren och idg är det väl en ren ppap betalargrej om nån skaffar A1 kort.
Så ja jag förordar absolut 2t oavset vad du skriver, kom igen när du kör lte tyngre hojar så kan vi snacka 4t.
Ja har haft några 4t 125or jag med och den enda man kunde stå ut med var XL 125 på 13hk, och då var den ganska trött ändå, mne den var smidig, CB125 var hopplös totalt.
Det är ingen väg tillbaka efter att ha kört vattenkylda 2taktare helt nekelt.
Sen hur negativ jag låter i ditt lilla liv skiter jag i.
blårökare os, ju du skulel nog ha kul med en 4taktare på typ 11-12 hk bland fria 2tktare, förmodlien stod du och grinade nåntans efter vägen bara .
För det första, snälla lär dig skriva.
Smaken är som baken, folk tycker olika och det det är bara att acceptera, dock tycker jag att det är onödigt att vara nedlåtande bara för det.
Och pappa betalar grej kan du ju köra upp nånstans, jag betalar allt för mina två hojar med hjälp av jobb på varenda ledig dag jag får i princip.
Självklart är en fyrtaktare tröttare än en tvåtaktare men står fast vid att båda har sina för och nackdelar.
Min fyrtaktare ligger på 15 häst men inte står jag och gråter för det, hade jag velat haft en rs/mito hade jag köpt en men jag tänkte efter noga vad jag vill göra under min a1 tid och beslutade att varaderon var den rätta hojen för mig.