waga95
Guest
Nu ska du höra saker från en nörd som tittade på 125
r i 2 år innan jag köpte en (Började kolla vid 13½).
Det finns inga nya 2takt i europa och att köpa en fräsh gammal är dyrt och man KOMMER/MÅSTE ändå serva mycket och laga.
Jag köpte en Honda varadero 125 touring-offroad MC (vad än folk säger så är den bra som offroad).
Den har också en vis men liten likhet med sportmotorcyklar.
Men för dig skulle nog KTM duke 125 va riktigt bra 4 takt den också men modern och kommer nog kunna göra 0-100 på 10-14 sekunder.
Tack vare att det inte är mycket krusiduller på den.
Att den är snygg är det inge snack om.
Det finns inga snabba 125or 2takt man inte får mecka och betala mycket i service för.
Men 4takt är inte lika segt som moppar....
Den som kommit på det har har verkligen aldrig suttit på en moppe..
Som sagt DUKE 125 men räkna inte med den som bra offroad för den har ju näst intill slicks...
Men kvick på gatan kommer den nog vara, den har nog prestanda nog att köra om yamaha yzf 125r
Det finns inga nya 2takt i europa och att köpa en fräsh gammal är dyrt och man KOMMER/MÅSTE ändå serva mycket och laga.
Jag köpte en Honda varadero 125 touring-offroad MC (vad än folk säger så är den bra som offroad).
Den har också en vis men liten likhet med sportmotorcyklar.
Men för dig skulle nog KTM duke 125 va riktigt bra 4 takt den också men modern och kommer nog kunna göra 0-100 på 10-14 sekunder.
Tack vare att det inte är mycket krusiduller på den.
Att den är snygg är det inge snack om.
Det finns inga snabba 125or 2takt man inte får mecka och betala mycket i service för.
Men 4takt är inte lika segt som moppar....
Den som kommit på det har har verkligen aldrig suttit på en moppe..
Som sagt DUKE 125 men räkna inte med den som bra offroad för den har ju näst intill slicks...
Men kvick på gatan kommer den nog vara, den har nog prestanda nog att köra om yamaha yzf 125r