philsson skrev:du får väl stanna över hos nån kompis häromkring
Men pls ta sånt på msn.. :kocko
![Rofl :rofl :rofl](/img/smilies/rofl.gif)
philsson skrev:du får väl stanna över hos nån kompis häromkring
Precis, kom på det senPadde skrev:Gör så här med luftburken, ta av locket + filter + galler som håller filteret. Skruva aldrig bort gummi kopplingen på förgasaren mellan luftburk och förgasare. Låt den sitta på , sen dra in gummi kopplingen i luftburken och lägg till den i alla kanterna, du gör samma jobb fast innifrån luftburken, skruva på filtret och gallert + locket igen sen är det klart. Att sitta och försöka få på luftburken utan att göra så här tar en jälla tid och är mycket jobbigare, men det är nått du kommer lära dig att göra fort sen när du ska börja bestycka om hojen.
kör in den på helgen så får vi köra i veckan.NSR_Martin skrev:Mumma, idag startade jag upp NSRen, gick igång på typ en sekund!! Asgött.... Körde en runda genom stan lite lugnt o fint för en gångs skull med
Får köra flitigt nu så den blir inkörd nån gång, hehe...
Så till helgen så...
NSR_Martin skrev:Mumma, idag startade jag upp NSRen, gick igång på typ en sekund!! Asgött.... Körde en runda genom stan lite lugnt o fint för en gångs skull med
Får köra flitigt nu så den blir inkörd nån gång, hehe...
Så till helgen så...
det funkade för honom så..Solid snake skrev:Har du satt ringarna rätt på kolven?
En är fasad...
Fasad?Solid snake skrev:Har du satt ringarna rätt på kolven?
En är fasad...
fy vad surt..SolitudE skrev:Nu är hojen isärplockad igen![]()
Läs överhettad NSR tråden http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=74466
NSR_Martin skrev:En tanke.... Kan man inte starta utan locket till kylaren...? En centifrugalpump borde inte behöva nått tryck för o kunna jobba, o OM det är luft i, så lär det bubbla över...
Menar så det inte skvätter ut FÖÖÖR mycket, hehe, är rätt fullt nu så...Solid snake skrev:Klart det går att starta utan lock, gjorde jag på min, gick hur bra som helst.
Solid snake skrev:Har du satt ringarna rätt på kolven?
En är fasad...
NSR_Martin skrev:Fasad?
Jag satte med öppningen uppåt....
NSR_Martin skrev:Menar så det inte skvätter ut FÖÖÖR mycket, hehe, är rätt fullt nu så...
Men får testa det då
Padde skrev:Hehe frågan är väl mer om DINA sitter rätt.. Du verkade inte helt säker
.
NSR_Martin skrev:Fasad?
Jag satte med öppningen uppåt....
Padde skrev:På NSRéns kolv är en av kolv-ringarna fasade, sätter du inte dom rätt kan det hända att det inte blir 100% rätt komp, den fasade (vassa) ringen ska sitta med fasningen (den vassa sidan) uppåt på överst kolvringen.
Hoppas du har haft koll på detta!!
Solid snake skrev:Tjao den går bra, gick med för lite olja, därför den vibrerade så jävligt.![]()
Solid snake skrev:Går av lättare också om den sitter fel har jag hört hos lillemans.
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |