Solid snake skrev:Vi säger 5, fan jag vet inte om jag hinner, var visst mer än jag trodde här på jubbet, ska diska ismaskinen också, o töa den, tar ju fan hundra år.
Okey, 2105/27/03 kl. 17.00 då ses vi!
Solid snake skrev:Vi säger 5, fan jag vet inte om jag hinner, var visst mer än jag trodde här på jubbet, ska diska ismaskinen också, o töa den, tar ju fan hundra år.
Padde skrev:Okey, 2105/27/03 kl. 17.00 då ses vi!
Haha jag vill visst köra hoj men imon blire softa för att sedan race:a skiten ur dig på tisdag...tråkigt att köra med den drevningen jag har nu, ska ju dreva om på tisdag så då blire åka .... kanske ska säga at martin är asbra på att fixa fel på ett visst stöd på en viss tzr 125:a nu kan ja till och med starta den utan att behöva springa igång den....=)NSR_Martin skrev:Philsson, hur går det med hojen?
Surfille ville inte köra hoj imon Jag som ville köra tranemo
Så jag tänkte att jag kunde hälsa på dig om det inte blir allt för kallt...?
hehe gött.. 30-40 mil brukar det vara.. men man vill ju inte vara oförsiktig precis..NSR_Martin skrev:Hojen är inkörd 44 mil nu Hur långt ska man köra in? 50, sen va lite halvförsiktig o inte plåga fööööööööör mycket upp till 100 mil typ?
Köp denna:
http://www.jetronic.se/elektronikbyggsatser.htm#Varvled
Så drar du upp lysdioderna o sätter dom runt cykeldatorn, så har du en kompakt o fin instrumentering
Jaa du.. alla kåpor på nu.. blev riktigt fint måste jag säga..NSR_Martin skrev:Philsson, hur går det med hojen?
Surfille ville inte köra hoj imon Jag som ville köra tranemo
Så jag tänkte att jag kunde hälsa på dig om det inte blir allt för kallt...?
philsson skrev:hehe gött.. 30-40 mil brukar det vara.. men man vill ju inte vara oförsiktig precis..
Ang den varvräknaren.. är jag nog den enda som tycker att den är riktigt ful..
Jaa du.. alla kåpor på nu.. blev riktigt fint måste jag säga..
Nu är det bara däcken kvar.. och så måste man vänta tills tis/ons innan man får dom!.
Jo visst kom förbi för allt i världen så får ni se på pärlan.. alltid kul att få besök. om min granne är på humör kanske jag kan låna hojen lite.. eller INTE!.
har fortarande ingen kamera.. annars hade jag gärna tagit massa bilder..Padde skrev:Kan du inte fixa lite bilder på hojen?
hehe jo... ta med dig den när du har vägarna förbi..NSR_Martin skrev:Och sen kom martin och räddade upp situvationen...
Sen levde alla lyckliga i alla sina dar...
Får sätta den på laddning då (kameran, alltså...)
jo lätt att vi ska.. men jag VILL VETA om min hoj startar och så nu.. "lönt" annars för mig liksom.NSR_Martin skrev:En månad kvar till träffen
Vi ska inte ha nån innan?
...Och jag vill veta om min funkarphilsson skrev:jo lätt att vi ska.. men jag VILL VETA om min hoj startar och så nu.. "lönt" annars för mig liksom.
din har i alla fall vart igång iår.. och nu är den inkörd och allt.. till skillnad från min.. Bara elsystemet som har visat sina livstecken än sålänge.NSR_Martin skrev:...Och jag vill veta om min funkar
Men nu har du startat upp den va? Fick du däcken o så...?philsson skrev:din har i alla fall vart igång iår.. och nu är den inkörd och allt.. till skillnad från min.. Bara elsystemet som har visat sina livstecken än sålänge.
hade mina aningar på de..NSR_Martin skrev:Men nu har du startat upp den va? Fick du däcken o så...?
Nu fungerar min hoj som den ska igen
Va topplocket jag fick som va kasst...
jag vill!.. Om du hjälper mig att få igång hojen då..NSR_Martin skrev:Är det nån här i närheten som kör eller håller alla på o ta körkort?
Om ni är sugna på att köra så PMa mobilnummer till mig så kan jag ringa/messa om vi ska ut...
Jag har ju hjälpt dig få igång den massa gånger, puttat o puttat, den går ju igång jättebra...philsson skrev:jag vill!.. Om du hjälper mig att få igång hojen då..
hehe.. vi får väl prova det.. Går den inte då så vet jag INTE!.. då får jag damp och slår sönder hela ditt hus.. snor WR och lever lycklig i alla mina dager.. (tills de skär........).NSR_Martin skrev:Jag har ju hjälpt dig få igång den massa gånger, puttat o puttat, den går ju igång jättebra...
Eller jaha, du menar att få den o gå bra Får väll låna ut min förgasare imon då
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |