NSR_Martin
Vill man så kan man.
Det blir säkert tio gånger så roligare när du kan köra själv med, så KLARA UPPKÖRNINGENSolitudE skrev:skruva ut luftskruven ½ varv, ett tips bara.
EDIT: FYYYY fan vad kul det var idag!
Det blir säkert tio gånger så roligare när du kan köra själv med, så KLARA UPPKÖRNINGENSolitudE skrev:skruva ut luftskruven ½ varv, ett tips bara.
EDIT: FYYYY fan vad kul det var idag!
NSR_Martin skrev:Det blir säkert tio gånger så roligare när du kan köra själv med, så KLARA UPPKÖRNINGEN
klara nu annars blir vi arga på dig..SolitudE skrev:Jo, jag hade tänkt det!
Nejdå, inte blir vi arga.... Bara philsson, men han vill nog åka hem som vanligtSolitudE skrev:jasså.
Vem har inte hemlängtan..NSR_Martin skrev:Nejdå, inte blir vi arga.... Bara philsson, men han vill nog åka hem som vanligt
Se till att fixa hojen så du kan övningsköra! Och säg till om jag ska sticka upp till halkbanan och kolla om man kan få hyra en nyckel en kväll till manöverbanan som jag gjorde, jag bor ändå så nära, sticker gärna upp o kollar åt dig! Kan va med när du övar med, alltid kul...
Nämen, stackars liten, jag kanske tyckte du va taskig som inte kunde gilla läget när jag väl fick komma ut o köra hoj...?philsson skrev:Vem har inte hemlängtan..
Men jag tyckte faktiskt du var lite väl taskig som "aldrig" åkte hem..
och kom inte och påstå att det är vanligt... inte än i af..
men du satt ju och tittade.. du körde ju inte..NSR_Martin skrev:Nämen, stackars liten, jag kanske tyckte du va taskig som inte kunde gilla läget när jag väl fick komma ut o köra hoj...?
Gnälliga personer är jobbiga, dont gnäll....
Exakt, satt i solen, snackade allt ifrån bankörning till knäskrap med dom andra o kollade på när dom andra övade o filmade, va ju riktigt härligt o slappa lite ju...philsson skrev:men du satt ju och tittade.. du körde ju inte..
Aja.. .. när drar vi ut nästa ggn då... (ifs bara att läsa jkpg tråden). men det får bli en 125cc träff snart tycker jag.
Jag är på....NSR_Martin skrev:Exakt, satt i solen, snackade allt ifrån bankörning till knäskrap med dom andra o kollade på när dom andra övade o filmade, va ju riktigt härligt o slappa lite ju...
125cc träff nästa helg tycker jag.
zpeppy skrev:Jag är på....
...nu lägger vi upp en lista så vi ser ungefär hur många som verkligen kommer...
1.NSR_martin
2.Zpeppy
3.
4.
5.
6.
osv...
Surt sa räven, men det lär bli måååååååååååånga körningar i sommar!SolitudE skrev:
Hade ju vart skoj, menmen, jag är på om några veckor, 22 dagar för att vara exakt (troligtvis!).
Men iaf har jag fått packningen nu så nu ska det meckas ihop..!
EDIT: Beställde packning av CI:s MC förra lördagen, har fortfarande inte hört av dom. Av lelles beställde jag i torsdags och fick den idag! Det kallar jag service!
NSR_Martin skrev:Surt sa räven, men det lär bli måååååååååååånga körningar i sommar!
Ska vi säga atollen kl 2 på söndag?
Om ingen skriker högt kan du väll hälsa bossjan och hans kompis med NSFen att dom är varmt välkommna att hänga med? Bossjan kikar väll iofs in här förmodligen.
Jodå, den funkar fint, har kört 100 mil nu ungefärPadde skrev:Går din hoj bra nu?
NSR_Martin skrev:Jodå, den funkar fint, har kört 100 mil nu ungefär
Har haft 155 på mätarn som mest, fusk med nerför dock, men förra året har jag bara kommit upp i 145 som mest, idag på motorvägen som går längsmed vättern och är plan så fick jag för mig att se vad jag kom upp i i mer ärlig mätarfart utan nerför o fusk, 120 går skitfint o är aldrig några problem, lägger man sig ner är 130 inte så segt heller, sen segade jag på upp till nästan 150
Ska bli kul att se vad jollu motoröret gör för skillnad... Kör du med öppet filter?
Mätt ljuddämparen än förresten? Hur ser anslutningen ut?
Niklas hoj skar ju i helgen.. men han är på om han hunnit fixa den tills söndag.. ah just de.. han kan inte på söndag han åker upp till nyköping då.. kan vi inte säga lördag för hans skull..NSR_Martin skrev:Surt sa räven, men det lär bli måååååååååååånga körningar i sommar!
Ska vi säga atollen kl 2 på söndag?
Om ingen skriker högt kan du väll hälsa bossjan och hans kompis med NSFen att dom är varmt välkommna att hänga med? Bossjan kikar väll iofs in här förmodligen.
Jopp, ska bli roligt o se skillnaden...Padde skrev:Ahh det är ju suveränt! Kanon.
155 kommer inte vara några problem sen när du får på det andra systemet hehe, alså utan nerför då.
Nej jag kör inte med öppet filter har ett liggandes här hemma som passar till NSR som jag provade i 5 minuter och insåg direkt att det lät för mycket. Lät inte bra, alså klart man fick ju insugsljud men jag tycker det låter bättre med vanliga luftburken. Blir bara ett jälla dånande med konat.
AJAJ det har jag helt glömt, ska mäta dämparen imorrn och ta bilder på det du skrev. Skickar PM eller säger till dig på msn när jag har gjort det.
NSR_Martin skrev:Jopp, ska bli roligt o se skillnaden...
Har funderat lite på öppet filter, men vetifan ändå... Har du byggt nån slang till ditt så det passar eller? Sätta det rakt på förgasaren kan ge problem med, gjorde det för philssons hoj iaf, men det kanske va munstycket som va för stort så det hostade ut ovanligt mycket bensin. Vill du sälja ditt?... Om jag ändå tar ljuddämparen menar jag.
Låter bra
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |