125cc åk. MC klubb titta hit ni som är intresserade

e ni på?


  • Antal röstningar
    0

_mini_

Ny medlem
Gick med
3 Feb 2005
Ort
Oskarshamn
Hoj
2015 Kawasaki ER6F
philsson skrev:
jag kommer ju antagligen med nån polare.. :D på små 4taktare då antagligen men de får la duga.. :rolleyes:
faan vad gutt! har typ fått med robban också.. så skulle va skit kul!=).. hoppas det är fler som hänger på!
 

Huck

Dom ljuger!
Gick med
23 Aug 2003
Ort
Växjö
Hoj
Suzuki
_mini_ skrev:
faan vad gutt! har typ fått med robban också.. så skulle va skit kul!=).. hoppas det är fler som hänger på!

Jag och två till ska dit är det tänkt.

Bor typ 2 mil ifrån :fyllisar
 

Lidström

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2003
Ort
Värnamo
Hoj
Husqvarna 701 SM -16
NSR_Martin skrev:
Ojjemän... Är duktigt sugen på o köra WR nu med ,får hoppas hjulet blir klart tills på onsdag.
Fick ju på landsvägsdäcken precis innan med...
Kan ja tänka mig att du är, den är ju inte tråkig å köra precis....=)
 

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
KTM 660 -04
SolitudE skrev:
21 Timmar kvar! :banana :yoparty :tummenupp :) :banana
Du kommer bryta ihop helt totalt om du kuggar :va


Men det gör du inte, så grym som du va på krypkörningsdelen o så snygga imbromsningar så :yoparty , du verker ju tom ha trafikvett nått som en annan tappat lite...:rolleyes:
 

Lidström

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2003
Ort
Värnamo
Hoj
Husqvarna 701 SM -16
NSR_Martin skrev:
Du kommer bryta ihop helt totalt om du kuggar :va


Men det gör du inte, så grym som du va på krypkörningsdelen o så snygga imbromsningar så :yoparty , du verker ju tom ha trafikvett nått som en annan tappat lite...:rolleyes:
Hehe de finns väll en å annan som har tappat lite av trafikvettet....
 

SolitudE

R.I.P Brorsan!
Gick med
23 May 2003
Ort
Mullsjö (Jönköping)
Hoj
NSR:en såld! Nu hojlös!
NSR_Martin skrev:
Du kommer bryta ihop helt totalt om du kuggar :va


Men det gör du inte, så grym som du va på krypkörningsdelen o så snygga imbromsningar så :yoparty , du verker ju tom ha trafikvett nått som en annan tappat lite...:rolleyes:

Ska ner och köra hela kvällen nu, cya.
Men visst, det känns som att jag kan allt redan, men man måste ju öva, för sakens skull.. :hihi

Ni lär ju märka imorgon hur det gick! :)
 

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
KTM 660 -04
SolitudE skrev:
Ska ner och köra hela kvällen nu, cya.
Men visst, det känns som att jag kan allt redan, men man måste ju öva, för sakens skull.. :hihi

Ni lär ju märka imorgon hur det gick! :)
Det låter bra det... Jag förväntar mig ett SMS, eller tom ett samtal vid tvåtiden eller nått sånt imon :tummenupp

Vad jag är sugen på o ut o köra med min 12 hästars WR nu,sjukt vad man saknar den, så mycket goare drag i den... NSR märks ju inte ens att den ökar i fart :rolleyes: Undra om det går o byta motor, hehe
 

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Ort
Örebro
Hoj
zx7r
NSR_Martin skrev:
Det låter bra det... Jag förväntar mig ett SMS, eller tom ett samtal vid tvåtiden eller nått sånt imon :tummenupp

Vad jag är sugen på o ut o köra med min 12 hästars WR nu,sjukt vad man saknar den, så mycket goare drag i den... NSR märks ju inte ens att den ökar i fart :rolleyes: Undra om det går o byta motor, hehe
haha.. hade vart kul om du lyckades och orkade .. :D
körde RGVn idag.. 12 mil blev det.. provade vad den gjorde på 1an.. 80 lite över rödmarkeringen.. hehe.. känns lite uppdrevad.. men gör 200 vid 11k på 6an.. känns som någon mixtrat med lådan.. :confused:
 

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
KTM 660 -04
philsson skrev:
haha.. hade vart kul om du lyckades och orkade .. :D
körde RGVn idag.. 12 mil blev det.. provade vad den gjorde på 1an.. 80 lite över rödmarkeringen.. hehe.. känns lite uppdrevad.. men gör 200 vid 11k på 6an.. känns som någon mixtrat med lådan.. :confused:
Känns den slö på ettan? Nej, Bra, ;) då är det ju ingen fara... 70 hästar är ju ändå nått o hänga på väggen på en så lätt hoj, hade den bara toppat säg 50 på ettan, hade förmodligen det blivit svårt o komma iväg bra med den.

Varvar den ur lätt till rödmarkeringen på 6an? Dreva om isf :banana
 

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Ort
Örebro
Hoj
zx7r
NSR_Martin skrev:
Känns den slö på ettan? Nej, Bra, ;) då är det ju ingen fara... 70 hästar är ju ändå nått o hänga på väggen på en så lätt hoj, hade den bara toppat säg 50 på ettan, hade förmodligen det blivit svårt o komma iväg bra med den.

Varvar den ur lätt till rödmarkeringen på 6an? Dreva om isf :banana
inte 100 på att de va 6an men den varvade ur lätt till 200.. :D 11k varv som sagt.. utan större problem.. fast man fick allt sega ett tag för å komma dit.. :tungan
Så blev man omkörd av en mito.. :rolleyes: skoja bara..
 

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Ort
Örebro
Hoj
zx7r
_mini_ skrev:
faan vad gutt! vi får se till att alla träffas då! är int eså jätte länge kvar!;) hehe..
när var det föresten.. :näsblod Minns inte.. måste få hojen besiktigad tills dess bara.. :D...Se om jag drar jämt upp med CBR125erna.. :tungan
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top