_mini_
Ny medlem
nån som ska till high chaparall i sommar??
jag kommer ju antagligen med nån polare.. på små 4taktare då antagligen men de får la duga.._mini_ skrev:nån som ska till high chaparall i sommar??
faan vad gutt! har typ fått med robban också.. så skulle va skit kul!=).. hoppas det är fler som hänger på!philsson skrev:jag kommer ju antagligen med nån polare.. på små 4taktare då antagligen men de får la duga..
_mini_ skrev:faan vad gutt! har typ fått med robban också.. så skulle va skit kul!=).. hoppas det är fler som hänger på!
Jopp, det är skitfint!SolitudE skrev:Snyggt är det iaf!
EDIT: 2 dagar kvar!
Jo mannen.. vart har du hållt hus hela veckan..NSR_Martin skrev:Jopp, det är skitfint!
Nu är det endast EN dag kvar
Felia har lefat nerephilsson skrev:Jo mannen.. vart har du hållt hus hela veckan..
hehe.. det är rätt!!NSR_Martin skrev:Felia har lefat nere
Sen har jag väll iofs kört lite hoj med
Ojjemän... Är duktigt sugen på o köra WR nu med ,får hoppas hjulet blir klart tills på onsdag.philsson skrev:hehe.. det är rätt!!
Kan ja tänka mig att du är, den är ju inte tråkig å köra precis....=)NSR_Martin skrev:Ojjemän... Är duktigt sugen på o köra WR nu med ,får hoppas hjulet blir klart tills på onsdag.
Fick ju på landsvägsdäcken precis innan med...
Du kommer bryta ihop helt totalt om du kuggarSolitudE skrev:21 Timmar kvar!
Hehe de finns väll en å annan som har tappat lite av trafikvettet....NSR_Martin skrev:Du kommer bryta ihop helt totalt om du kuggar
Men det gör du inte, så grym som du va på krypkörningsdelen o så snygga imbromsningar så , du verker ju tom ha trafikvett nått som en annan tappat lite...
NSR_Martin skrev:Du kommer bryta ihop helt totalt om du kuggar
Men det gör du inte, så grym som du va på krypkörningsdelen o så snygga imbromsningar så , du verker ju tom ha trafikvett nått som en annan tappat lite...
Det låter bra det... Jag förväntar mig ett SMS, eller tom ett samtal vid tvåtiden eller nått sånt imonSolitudE skrev:Ska ner och köra hela kvällen nu, cya.
Men visst, det känns som att jag kan allt redan, men man måste ju öva, för sakens skull..
Ni lär ju märka imorgon hur det gick!
haha.. hade vart kul om du lyckades och orkade ..NSR_Martin skrev:Det låter bra det... Jag förväntar mig ett SMS, eller tom ett samtal vid tvåtiden eller nått sånt imon
Vad jag är sugen på o ut o köra med min 12 hästars WR nu,sjukt vad man saknar den, så mycket goare drag i den... NSR märks ju inte ens att den ökar i fart Undra om det går o byta motor, hehe
Känns den slö på ettan? Nej, Bra, då är det ju ingen fara... 70 hästar är ju ändå nått o hänga på väggen på en så lätt hoj, hade den bara toppat säg 50 på ettan, hade förmodligen det blivit svårt o komma iväg bra med den.philsson skrev:haha.. hade vart kul om du lyckades och orkade ..
körde RGVn idag.. 12 mil blev det.. provade vad den gjorde på 1an.. 80 lite över rödmarkeringen.. hehe.. känns lite uppdrevad.. men gör 200 vid 11k på 6an.. känns som någon mixtrat med lådan..
faan vad gutt! vi får se till att alla träffas då! är int eså jätte länge kvar! hehe..Huck skrev:Jag och två till ska dit är det tänkt.
Bor typ 2 mil ifrån
inte 100 på att de va 6an men den varvade ur lätt till 200.. 11k varv som sagt.. utan större problem.. fast man fick allt sega ett tag för å komma dit..NSR_Martin skrev:Känns den slö på ettan? Nej, Bra, då är det ju ingen fara... 70 hästar är ju ändå nått o hänga på väggen på en så lätt hoj, hade den bara toppat säg 50 på ettan, hade förmodligen det blivit svårt o komma iväg bra med den.
Varvar den ur lätt till rödmarkeringen på 6an? Dreva om isf
när var det föresten.. Minns inte.. måste få hojen besiktigad tills dess bara.. ...Se om jag drar jämt upp med CBR125erna.._mini_ skrev:faan vad gutt! vi får se till att alla träffas då! är int eså jätte länge kvar! hehe..
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|