125cc åk. MC klubb titta hit ni som är intresserade

e ni på?

• Antal röstningar
    0

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Hoj
zx7r
NSR_Martin skrev:
Jopp, får jag inte fart på slöhondan blir det ju alvarliga funderingar på att byta ner sig...

NSR är ändå go o köra "fort" med... Huskyn kan man inte ligga över 90 längre sträckor. och 140 går bara nån sekund, sen...vill man inte hålla mer, av förklarliga skäl.
jo de förstår jag men mobbat att dom går lika fort..
Jag har börjat fundera på va skit som är med min RGV.. tomgången varierar och den vill inte resa på gaspådrag.. enligt förra ägaren så gjorde den det lätt.. bara å gasa lite så ville den upp i af på 1-2an.. men den vill inte!!!.. störskit!

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
philsson skrev:
jo de förstår jag men mobbat att dom går lika fort..
Jag har börjat fundera på va skit som är med min RGV.. tomgången varierar och den vill inte resa på gaspådrag.. enligt förra ägaren så gjorde den det lätt.. bara å gasa lite så ville den upp i af på 1-2an.. men den vill inte!!!.. störskit!
Vad som är ännu mer mobbat är att huskyn hade gått ännu fortare om den va drevad för det :gnissla

Vilken sktihoj ;) , precis som min honda som inte längre håller hondakvalitet, dumma framhjulslager och dumma hastighetsmätare :rolleyes:

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Hoj
zx7r
NSR_Martin skrev:
Vad som är ännu mer mobbat är att huskyn hade gått ännu fortare om den va drevad för det :gnissla

Vilken sktihoj ;) , precis som min honda som inte längre håller hondakvalitet, dumma framhjulslager och dumma hastighetsmätare :rolleyes:
så du varvar alltså ut huskyn i 140.. :D fy va skoj.. dreva den till 180 bara för att se om de går.. :rolleyes:

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
philsson skrev:
så du varvar alltså ut huskyn i 140.. :D fy va skoj.. dreva den till 180 bara för att se om de går.. :rolleyes:
Den varvar så mycket att den kväver sig själv typ, även om man kört på ettan hade den nog inte varvat mycket mer :rolleyes: det är en bra bit över effektpucklens topp. Känns jäääääääättebra o varva ur den så, hehe...

Jag vill med dreva den, men det verkar som det är lite småsvårt o hitta sån drevning i endurodrev, men det borde väll gå o få tag i, får leta runt lite.

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Hoj
zx7r
NSR_Martin skrev:
Den varvar så mycket att den kväver sig själv typ, även om man kört på ettan hade den nog inte varvat mycket mer :rolleyes: det är en bra bit över effektpucklens topp. Känns jäääääääättebra o varva ur den så, hehe...

Jag vill med dreva den, men det verkar som det är lite småsvårt o hitta sån drevning i endurodrev, men det borde väll gå o få tag i, får leta runt lite.
eller göra ett eget.. :rolleyes:
Du föresten martin.. du har inte lust att ta tag i "klubben".. vore kul om ni kom igång.. inte för att jag är med er längre men jag skulle komma och köra med er när jag fått kortet.. :tummenupp

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
philsson skrev:
eller göra ett eget.. :rolleyes:
Du föresten martin.. du har inte lust att ta tag i "klubben".. vore kul om ni kom igång.. inte för att jag är med er längre men jag skulle komma och köra med er när jag fått kortet.. :tummenupp
Kom på ett namn som funkar så kan jag ta tag i det o välja vilka som får äran att bli medlemmar :gnissla ...

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Hoj
zx7r
NSR_Martin skrev:
Kom på ett namn som funkar så kan jag ta tag i det o välja vilka som får äran att bli medlemmar :gnissla ...
hehe.. då har jag ju den "lätta" uppgiften.. :D .hmm... varför ha ett namn över huvudtaget?.. :rolleyes: Kan ni inte diskuttera det sen när de kommit igång istället?
:tungan

_mini_

Ny medlem
Gick med
3 Feb 2005
Hoj
2015 Kawasaki ER6F
philsson skrev:
hehe.. då har jag ju den "lätta" uppgiften.. :D .hmm... varför ha ett namn över huvudtaget?.. :rolleyes: Kan ni inte diskuttera det sen när de kommit igång istället?
:tungan
Håller med Philsson.. lättare att komma på ett bra namn om man är flera som kommer med förslag =P..

Lidström

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2003
Hoj
Husqvarna 701 SM -16
_mini_ skrev:
Håller med Philsson.. lättare att komma på ett bra namn om man är flera som kommer med förslag =P..
Precis...så nu ska martin sortera bort de som inte kan åka hoj...och sedan göra upp en lista på de som kan tänka sig att komma på iallafall någon träff om året....får se om man kör tillräckligt vasst för att man ska platsa......=)

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
zpeppy skrev:
Precis...så nu ska martin sortera bort de som inte kan åka hoj...och sedan göra upp en lista på de som kan tänka sig att komma på iallafall någon träff om året....får se om man kör tillräckligt vasst för att man ska platsa......=)
Exakt, då ska vi se här

Team leder NSR_Martin

Proudly members:
1. Solitude
2. Boscchhjan

Thats it, herr zpeppy är aspirant medlem när han inte bangar ur på varenda körning längre ;)

_mini_

Ny medlem
Gick med
3 Feb 2005
Hoj
2015 Kawasaki ER6F
zpeppy skrev:
får inte alla vara med! :fatta! :hihi då kommer ju inte ja platsa.. :tuttar hehe

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
_mini_ skrev:
syftar det på att det enbart är killar som är med =P...
Nope, tjejer är mer än väl välkommna :tummenupp

Namnet som ploppade upp i mitt huvud kommer väll ifrån att mitt interna JSM nick är fjunis :yoparty (och jag är teamleder, yeah, resten får ni räkna ut själva, hehe)

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024