125cc i Göteborg/Kungsbacka

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
Finns det några här som bor i närheten av Göteborg/Kungsbacka?? i så fall får ni gärna höra av er för ja känner mig ensam när ja kör........ :tummenupp
 

SmackMan

Ny medlem
Gick med
5 Nov 2003
Ort
Varberg (tvååker)
Hoj
Yamaha rd lc ypvs -86
Jag bor i en liteh håla utanför Varberg.. Det är ju inte så långt ifrån men här finns ju 3-4 125:a åkare dock ingen med kort än...
 

Poffer

Vill flytta till ett varmare land...
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Kawasaki ER6 -08
Hade du sagt till förra sommaren så :) Vi är 6 stycken här som kör/körde 125:a. Iofs är jag nog den enda som byter upp mig iår som det ser ut nu :tummenupp
 

Björne-Bus

Ny medlem
Gick med
17 Mar 2004
Ort
jötteborj
Hoj
Ninja 6:a -99 och Husa 650 -04
Poffer skrev:
Hade du sagt till förra sommaren så :) Vi är 6 stycken här som kör/körde 125:a. Iofs är jag nog den enda som byter upp mig iår som det ser ut nu :tummenupp

jag bor i Angered, Ca 1mil norr om GBG.
är ofta inne i gbg o kör,så!!! om du känner dig ensam så PMa mig så kan vi säkert ta en lite tur nån dag! :yoparty :fyllisar
 

Björne-Bus

Ny medlem
Gick med
17 Mar 2004
Ort
jötteborj
Hoj
Ninja 6:a -99 och Husa 650 -04
Miss_Orchidee skrev:
Känner du ingen mer då?? ser nästan aldrig nån 125cc.....om ja inte tittar mig i spegeln då....... :D

jag har sett en hel del 125:eek:r, eller rättare sakt, samma "moppe" med annan chaför.

har sett min gamla trafikskole lärare 3 gånger under en kort tid, alltid nån som kör med samma hoj som jag körde upp en gång i tiden. så dom är på väG!!

:fyllisar :öl
 

Lingonpoeten

Ny medlem
Gick med
7 Aug 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Cbr 400 rr
weeeiii skrev:
jag bor i Angered, Ca 1mil norr om GBG.
är ofta inne i gbg o kör,så!!! om du känner dig ensam så PMa mig så kan vi säkert ta en lite tur nån dag! :yoparty :fyllisar

asså du bor i angered din gettoboy? :tungan vardå? själv bor jag i lövgärdet och har en annan pooler som också kör 125... får dra utt och dega på bågarna någon gång!

ha det
 

Björne-Bus

Ny medlem
Gick med
17 Mar 2004
Ort
jötteborj
Hoj
Ninja 6:a -99 och Husa 650 -04
Lingonpoeten skrev:
asså du bor i angered din gettoboy? :tungan vardå? själv bor jag i lövgärdet och har en annan pooler som också kör 125... får dra utt och dega på bågarna någon gång!

ha det


ja bor i gårdsten,(gettot)

jag gick i nya lövgärdesskolan för 2 år sen... känner en hel del folk från lövgärdet...dock ingen med A1.
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
Lingonpoeten skrev:
asså du bor i angered din gettoboy? :tungan vardå? själv bor jag i lövgärdet och har en annan pooler som också kör 125... får dra utt och dega på bågarna någon gång!

ha det


Hallå killar, om ni ska ut så får ni inte dra utanm mig! jag vill oxå förlja med!!! :)

ni får skicka pm t alla när vi ska ut! lova det!! :tummenupp
 

Therudeboy

Guest
Miss_Orchidee skrev:
Finns det några här som bor i närheten av Göteborg/Kungsbacka?? i så fall får ni gärna höra av er för ja känner mig ensam när ja kör........ :tummenupp



Släng upp en bild på dig själv så kanske fler kommer fram ;)
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top