Mares skrev:2240853Jo, 60-70 km/h utan någon förare. Har en själv, väger 80 kg så den går i ca 45-50 km/h med lite medvind och hemlängtan.
danne_minimoto skrev:2243041Jag väger typ 50 och jag kommer upp i 60 blås på grus.(DET ÄR HOBBEXMODELLEN)Och det är en 14e! plus måste den bli inkörd och den är efter 5 tankar:
danne_minimoto skrev:2243041Jag väger typ 50 och jag kommer upp i 60 blås på grus.(DET ÄR HOBBEXMODELLEN)Och det är en 14e! plus måste den bli inkörd och den är efter 5 tankar:
Haziza skrev:2243274Har 1000kr ungefär att köpa lite trimmdelar för till min 14E vad tycker ni man bör satsa på?
Haziza skrev:2243274Har 1000kr ungefär att köpa lite trimmdelar för till min 14E vad tycker ni man bör satsa på?
duccen900ss skrev:2243721(lånar tråden lite då det verkar vara folk som kan just 14E här)
Om man har NOLL gnista med nytt Ngk stift samt finjusterad(?) pick up är det det läge att köpa en ny cdi enhet då!?
Hojen har aldrig gått igång pga obefintlig gnista...
det låter trevligt på min kines hoj har jag portat cyllen,modifierat orginal rör ,16,5 mikuni + anpassat insug och org drev fram men 55 taggars bak och de duger både till axx och toppfart så testa ett 55-60 taggars ?Jnt skrev:2297695mätte upp min hobbexhoj med sportfilter, ada reeds, rocket key, moddat orginalrör + hemmagjord ljuddämpare. mätaren visade 55 på polarens volvo. snart så kommer en scooterförgasare på (16mm) med hemmagjort insug och därefter ett moddat scooter trimrör. vi får hoppas på det bästa . förresten vilken kedja ska man ha? rekomendationer?
Jag väger typ 50 och jag kommer upp i 60 blås på grus.(DET ÄR HOBBEXMODELLEN)Och det är en 14e! plus måste den bli inkörd och den är efter 5 tankar:
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|