Panos
Advrider
vilken stor grej det blev av detta
Last edited:
VTRjonte skrev:Är det 70-sträckan förbi campingen in mot karlskrona?Vägen som går förbi KA-2?
fzrjonte skrev:Kan kanske vara den.....
Å om det nu e det så e det riktigt korkat, e ju en av de mest kontrolltätaste sträckan i K-na............
Bikerbitch skrev:Det är så otroligt inte alls synd om er som förlorar era körkort för att ni kör åt helvete för fort. Ta lärdom istället....
Jag håller med dig.....jag tycker inte synd om någon som blivit av med kortet. Blev själv av med kortet för snart 2år sen på nynäsvägen...och har lärt mig en fet läxa
blacktriple skrev:Jaa, kör man i 160 på en 70-väg med bergväggar på sidan och dessutom smäller kanske det kan vara motiverat att bli av med kortet...
Färnbo skrev:Kan DU med handen på hjärtat osv säga att du aldrig åkt 170 km/h på en 70 väg
fzrjonte skrev:Kan kanske vara den.....
Å om det nu e det så e det riktigt korkat, e ju en av de mest kontrolltätaste sträckan i K-na............
Men då får man behålla körkortet?bonny skrev:Är det verkligen så lågt straff för fortkörning?? 2000 :- är ju nästan inget. Har iofs blivit vaccinerade genom att bo i Norge ett par år. Hade "glädjen" att torska i 118 på 80 för något år sedan. Kostade 4000 då, idag skulle det varit 7.500:- Synd på så fina vägar...
morlock skrev:Ingenstans, men tråden handlade om fortkörning med bil. Inte MC. Det är inte lika vanligt att man kör 160-200 i grupp med Volvo som med MC.
Då säger vi väl det.eisbaer skrev:Din tillagda smiley sabbar ju grunden för den här diskussionen..
Att tråden handlar om att köra fort med bil spelar väl mindre roll? Du kritiserade (eller inte, beroende på hur man nu ska tolka ditt inlägg) att han körde fooort. Skulle det vara värre att göra det med bil än motorcykel? Näe.
ft skrev:Spelar det roll? Blir ett idiottilltag mindre idiotiskt bara för att en del av de som påpekar att det var idiotiskt tidigare har gjort lika korkade saker?
91%eisbaer skrev:Jag tror det blir dyrt. Det tror jag.
Morlock, menar du att du aldrig kört 160 på en 70-väg? Tror ditt inlägg idiotförklarar 90% av sporthojs medlemmar.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|