Blå R1
Hoppsan, blev visst 1000cc igen
Vet att polaren klockade mig på 1.47.8..
Körde en vit Gsxr1000
Killen med blå Sv1000 på ca 1.50
Körde en vit Gsxr1000
Jodå, jag gjorde detvykort skrev:Det var möjligtvis inte någon som tog kort på den vita 240:n?
Inte illa. Kapa 10 sekunder till o du kan kalla dig för jävligt snabbBlå R1 skrev:Vet att polaren klockade mig på 1.47.8..
Körde en vit Gsxr1000
Bollox skrev:Inte illa. Kapa 10 sekunder till o du kan kalla dig för jävligt snabb
Hmm, hitta rätt spår skulle jag tro. Och skaffa en 600 så slipper du bli bajsnödig i slutet av rakan. Jag säger inte att du blir det heller, men någonstans tappar du ju tid. Skulle satsa allt på att det är fel spårval och för tidiga inbromsningar. Inte för att hojen saknar pulver direkt...Blå R1 skrev:Jo, men hur fan ska man kapa dessa tio?
Mitt sikte är just nu 1.42.8
Polarens snabbaste tid med 600
Det är lite jobbigt..
Bollox skrev:Hmm, hitta rätt spår skulle jag tro. Och skaffa en 600 så slipper du bli bajsnödig i slutet av rakan. Jag säger inte att du blir det heller, men någonstans tappar du ju tid. Skulle satsa allt på att det är fel spårval och för tidiga inbromsningar. Inte för att hojen saknar pulver direkt...
Varför frågar du om du vet?Blå R1 skrev:Visst fan är det spårval och bromspunkter...
O jag gillar 1000cc, kul när det går på bakan och sladdar o bråkar..
Behöver bara träna med någon som kan det där med spårval o tuffa till mig lite vad gäller bromsen, så ska det nog bli bra...
Aprilia Tuono 457
Efter framgångarna med spor... |
|
Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo
År 1825 öppnades det välkur... |
|
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|