2008 Honda CBR 1000 RR Fireblade

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
De nya GP tailsen är ju äckligt fula. Ser inte proportionerligt ut om någon skulle fråga mig. Säger inte att jag vill tillbaka till 1990 diket med jättebakar men lite grann som väger upp den tunga fronten vill jag ändå se bak.

-07:eek:rna hade väldigt bra balans i designen :drool
exempel:
http://www.blocket.se/vi/12908745.htm?ca=14_s

det komma nog gå åt gp hållet fast jag tror på något större.

rBy

Med lem
Gick med
2 Sep 2004
Hoj
Zipp zapp nada, no more.
Tycker den ser ganka ball ut! men ar det en lang javla hugger, formad som na flygplansvinge man ser over bakdacket?! den far dom garna hugga av lite:tummenupp

Edit: menade da huggern pa repsolmodellen, huggern pa vitsvarta ar ju stor men inte lika som repsolen?

Itssoeasy

Medlem
Gick med
25 Feb 2005
Hoj
Kawasaki ZX6R -11
Riktigt snygg! Hoppas det blir verklighet! Kan dock tycka det är synd att de inte har integrerade blinkers fram, det hade varit pricken över i!

/I

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Hoj
5x
Riktigt snygg! Hoppas det blir verklighet! Kan dock tycka det är synd att de inte har integrerade blinkers fram, det hade varit pricken över i!

/I

Den här typen av bilder brukar visa USA-modeller där man inte får har integrerade blinkers. Kolla USA-bilder på din egen hoj t ex.

Triggerhappy

Måste man tvätta den?
Gick med
25 Apr 2003
Hoj
Hojlös
200Hk / 155Kg....superfjädring och tokbalans...sen skiter jag i hur häcken ser ut. Snabbfästen för hjulen + ett extra set fälgar i lådan också!
Komplett med titanhelsystem för racing, racingbromslangar, pyttesmå ljus och lätta men starka kraschkåpor med snabbfästen så man kan skifta fort å lätt.

Får gärna kosta max 120´000.- också.

GE HIT !

Chirre

Gubbe
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gubbkörd dussinhoj/Skrotad. Ny Crankshaftare 2011
Och jag som tänkte gå tillbaka till Blade nästa år efter två års gästspel med R1, men kommer den att se ut så blir det ingen.

-dB

Gick med
27 Aug 2003
Hoj
r6 -06
denna bilden är en 954 iaf
firebladepatent1w.jpg

Itssoeasy

Medlem
Gick med
25 Feb 2005
Hoj
Kawasaki ZX6R -11
Den här typen av bilder brukar visa USA-modeller där man inte får har integrerade blinkers. Kolla USA-bilder på din egen hoj t ex.

Jag vet,:) Tog bara för givet, misstag kanske, att det inte blir integrerade blinkers på dem då de inte haft det innan, är väl bara kawa som har :va . Men jag hoppas att det blir det för det är snyggt.

/M

BTB

Ny medlem
Gick med
30 Dec 2006
Hoj
R1-08
200Hk / 155Kg....superfjädring och tokbalans...sen skiter jag i hur häcken ser ut. Snabbfästen för hjulen + ett extra set fälgar i lådan också!
Komplett med titanhelsystem för racing, racingbromslangar, pyttesmå ljus och lätta men starka kraschkåpor med snabbfästen så man kan skifta fort å lätt.

GE HIT !

200 hk...Hallå...det är Honda vi snackar om, de borde skita i designen som redan är bra och istället lägga kraften på att byta ut moppemotorn som sitter i årets upplaga :D ..

/D.

don_tomazo

Går bra, en ägare.
Gick med
28 Oct 2005
Hoj
Honda

GE HIT !

Det fixar vi sen! Beställa varsin? Repsolhojen är min dock, du får välja en annan färg! :blah

Josefin_J

Josefin
Gick med
9 Feb 2005
Hoj
CBR 1000RR Repsol -07:a & CBR600F4i-05:a Stuntkittad!
Hmm, har inte lyckats bestämma mig ännu om jag gillar den eller ej. Visst, blåset är ballt på en Hornet men frågan är om det bblir lika klockrent på en Blade. Och säga vad man vill men det är jävligt läckert med dubbla pipor i häcken på Firebladen....som jag har på min (Lazer Extreme)! Ja ja, 07:an duger i några månader till i alla fall.....vad som händer sen vet man aldrig :D .

Biohazard

BKK-instruktör
Gick med
16 Mar 2003
Hoj
Nightrod
Hmm, har inte lyckats bestämma mig ännu om jag gillar den eller ej. Visst, blåset är ballt på en Hornet men frågan är om det bblir lika klockrent på en Blade. Och säga vad man vill men det är jävligt läckert med dubbla pipor i häcken på Firebladen....som jag har på min (Lazer Extreme)! Ja ja, 07:an duger i några månader till i alla fall.....vad som händer sen vet man aldrig :D .

Jahaja Josefin, när får man se en sån på riktigt inne på din arbetsplats. Lääängtar! Något datum? Cirka? Ungefär? Mellan tummen & pekfingret?

Hamrin

Bleeaah
Gick med
28 Jan 2007
Hoj
Aprilia Tuono Factory
bara jag som tycker den är as ful ? tycker 07-an är så sjukt mycket snyggare juh.. :(

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln