Holy Rider
Med lem
Hur blir det med körningar för 2008??
Är det lönt att betala medlemsavgiften?
Haha, va?Hur blir det med körningar för 2008??
I mina ögon är detta en högst berättigad fråga.Haha, va?
Om du inte tycker det är lönt så finns det 300 personer i en kö. De vill alla ha din plats
Det är ingen som vet hur många körningar det blir nästa år.
Jo, den är berättigad. Men det finns ingen som kan svara på den av det enkla skälet att ingen vet. Personligen förutsätter jag att det blir körningar även om jag inte har en aning om hur många och var de blir.I mina ögon är detta en högst berättigad fråga.
Jag vill också veta mer innan jag betalar in medlemsavgiften.
Varför inte gå ut med korrekt information om nu sådan finns?Jag vet iallafall att jag har redan betalt min medlemsavgift, inte finns det en chans o världen att jag vill bli av med detta guldmedlemskap.
Tolka det själv om ni ska betala avgiften eller inte
Varför inte gå ut med korrekt information om nu sådan finns?
Onödigt med spekulationer eller är den typen av information bara till för vissa?
Värst vad du var vrång idag. Tolka inte in en massa som inte står. Läs vad han skriver - dvs att han inte vill bli av med sitt medlemskap för att spara en sketen femhundring.Varför inte gå ut med korrekt information om nu sådan finns?
Onödigt med spekulationer eller är den typen av information bara till för vissa?
Det förstår jag men med tanke på vad som hände under säsongen så är all information om vad som pågår välkommen.Vi kommer att informera via kalendern samt informationsfältet på förstasidan på www.sydskanesemse.nu när vi har datum klara.
Det var ju precis det AleX bad oss göra, tolka...Värst vad du var vrång idag. Tolka inte in en massa som inte står. Läs vad han skriver - dvs att han inte vill bli av med sitt medlemskap för att spara en sketen femhundring.
Jag vet iallafall att jag har redan betalt min medlemsavgift, inte finns det en chans o världen att jag vill bli av med detta guldmedlemskap.
Tolka det själv om ni ska betala avgiften eller inte
Du skall inte tolka in något, som t ex att det finns några som vet hur det blir och som inte vill berätta det för de övriga medlemmarna. Det är väl klart att de i föreningen som har det som sin uppgift gör sitt bästa för att det skall bli så många körningar som möjligt. Jag, och AleX, misstänker jag, tror att de kommer att göra ett bra jobb.Det var ju precis det AleX bad oss göra, tolka...
Varför ska jag då låta bli?
Om föreningen har kommit till den här punkten/attityden, så har man i mina ögon tappat hela konceptet. Storhetsvansinne...Haha, va?
Om du inte tycker det är lönt så finns det 300 personer i en kö. De vill alla ha din plats
Jag talar inte för föreningen. Jag talar bara för mig själv. Jag skrev som jag gjorde för att i mina ögon är det galet att mista sitt medlemsskap för att man inte vet hur många körningar det blir nästa år. Hoppar man av så hamnar man sist i kön... Sen får väl ändå förutsätta att det blir en del körningar även 2008.Om föreningen har kommit till den här punkten/attityden, så har man i mina ögon tappat hela konceptet. Storhetsvansinne...
Jag ställer mig bakom frågan som ställdes från Holy Rider!
(visst tror jag inget annat än att styrelsen kommer att göra sitt yttersta för att få till bandagar då detta är vad föreningen är till för)
Om föreningen har kommit till den här punkten/attityden, så har man i mina ögon tappat hela konceptet. Storhetsvansinne...
Jag ställer mig bakom frågan som ställdes från Holy Rider!
(visst tror jag inget annat än att styrelsen kommer att göra sitt yttersta för att få till bandagar då detta är vad föreningen är till för)
Både du och jag vet att AleX är depåchef och instruktör.Du skall inte tolka in något, som t ex att det finns några som vet hur det blir och som inte vill berätta det för de övriga medlemmarna. Det är väl klart att de i föreningen som har det som sin uppgift gör sitt bästa för att det skall bli så många körningar som möjligt. Jag, och AleX, misstänker jag, tror att de kommer att göra ett bra jobb.
Och detta förstår jag. Nu.Vi kan inte gå ut med någon info om körningarna förrän vi har datum och tider från banägarna.
Jag talar inte för föreningen. Jag talar bara för mig själv. Jag skrev som jag gjorde för att i mina ögon är det galet att mista sitt medlemsskap för att man inte vet hur många körningar det blir nästa år.
Förningen har inte kommit till den punkten/ attityden.
Att ni vill veta vilka körningar det blir nästa säsong är helt naturligt. Det vill även vi som har hand om nästa års bokningar. Dock jobbar vi på allt vad heter kördagar, tider med mera och som jag skrev ovan ... "Vi kommer att informera via kalendern samt informationsfältet på förstasidan på www.sydskanesemse.nu när vi har datum klara."
Vi kan inte gå ut med någon info om körningarna förrän vi har datum och tider från banägarna.
Och detta förstår jag. Nu.
Jaha, den attityden var helt oavsiktlig. Det är upp till var och en om man vill förnya sitt medlemsskap eller ej. Men det kan vara bra att veta att det är en låååång kö (300 personer, närmare bestämt) och att det kan bli svårt att komma in igen om man hoppar av. Man bör därför tänka sig för.Ok, detta köper jag. Dock var det sarkasmen/attityden i ditt svar till Holy jag reagerade på (lite hyresfastighetsägarattityd om du förstår).
Nej, det var inte så stor skillnad och om du läser alla inläggen och försöker förstå så inser du att det var ett "andra svar" på något som redan diskuterats. Som en bekräftelse, "det är uppfattat".Var det verkligen så stor skillnad på det svaret gentemot det du fick tidigare?
"Vi kommer att informera via kalendern samt informationsfältet på förstasidan på www.sydskanesemse.nu när vi har datum klara."
Jag tycker det är lite intressant att det är första gången på 4 år som frågan har rests.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|