2008?

gamle

http://www.sydskanesemse.nu/
Gick med
3 Jul 2003
Hoj
Triumph Sprint St -05 Gixxer 1000 K6
Min personliga åsikt är att ssemse kommer att ha ca 20-30 körningar som vanligt nästa år också. Denna åsikt baseras på att jag har tittat i min kristallkula:)

Last edited:

Dede

Nu med en hoj mindre
Gick med
2 Mar 2004
Hoj
ZX6R-07 racehoj ││ ZX6R-96 regnhoj
Min personliga åsikt är att ssemse kommer att ha ca 20-30 körningar som vanligt i år också. Denna åsikt baseras på att jag har tittat i min kristallkula:)

Vad jag vet ljuger den aldrig :tummenupp
Dessutom tror jag att det kommer lösa sig till det bästa.

SanneJ

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2004
Hoj
ZX-636R ´04
F#n, va det finns många som tolkar på inlägg, som hade dom varit en tøs! Det finns ju ingen som vet nåt, tror ni inte att styrelsen hade meddelat körningerna om dom var klar:va Varför skulle föreningen på nåt sätt försöka dölja datum om dom fanns? Dom försöker ju göra allt vad dom kan för att fixa så många körninger som möjligt, vist f#n är det roligt för dom att göra ett frivilligt job og använda så mycket tid på möter och allt sånt för att vi alla ska få köra, när folk ändå bara gnällar och kanske inte tycker det är lönt att betala in avgiften... Men vadå så låt bli! Om frågan är om man då ska vara passiv... -200,- spänn skillnad på aktiv och passiv. Då får man väl bara fundera om det är lönt att betala 200,- för att få möjligheten överhuvudtaget att kunna köra. Hur svårt kan det vara:rolleyes:

Fluffig

Vill men kan inte
Gick med
19 Jul 2005
Hoj
SV 650
F#n, va det finns många som tolkar på inlägg, som hade dom varit en tøs!
Då får man väl bara fundera om det är lönt att betala 200,- för att få möjligheten överhuvudtaget att kunna köra. Hur svårt kan det vara:rolleyes:

Hej håller med dig!

För min del spelar det ingen roll om när det blir körningar bara jag får chansen att köra ett par gånger nästa år i mitt lugna tempo.
Jag tycker också att styrelsen och alla andra inblandade (inte att glömma) gör ett kanonjobb som lägger så mycket tid på oss andra som bara hänger på och njuter.

Sen ska man inte ta det skrivna ordet med så stort allvar utan jag tycker ni ska disskutera detta under en :fyllisar fest.

Ha det bra alla där ute och ta det lugnt ni som trotsar kylan och fortfarande kör.

Kungen

Ny medlem
Gick med
6 Apr 2003
Hoj
R1-05,Suzuki GSX550ES-82 MED Växelindikator
Medlem X får ett drygt svar om att läsa FAQ på hemsidan (som han/hon redan läst men som tyvärr inte innehöll ALLA fakta utan enbart en delmängd).

Medlem y, z, & m frågar därefter exakt samma sak i samma tråd.

Vilket är enklast?

hur gamla är medlem Y, z ? :confused:

M vet vi redan . :tungan

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping