Itacha75
V.I.F. min älskade vän Norton
Milleducce skrev:...och ändå kallar du dem "grisar" .
Exactly my thoughts!
Milleducce skrev:...och ändå kallar du dem "grisar" .
Gulleplutt skrev:Du hela min släkt e fan poliser.....de är iaf svin
Jag förstår inte.. varför stannade du och pratade med två grisar...? ..och vart stod de...? Var de lösa och gick på vägen..? Hur kunde du förstå vad de sa...?Gulleplutt skrev:Jahapp, har man haft hojen en dryg vecka. Så står de där...
Har du svin i släkten? Fi fan... Djursex är olagligt de vet ni va?Gulleplutt skrev:Du hela min släkt e fan poliser.....de är iaf svin
Till en galt, eller griskulting eller vad heter dom små liven nu igen? Jaja en fjant är han iaf.Victor skrev:Hoho, vilket gör dig i rakt nerstigande led till ....?
4tune skrev:Instämmer med dom flesta. VIlken ofantlig tur du hade samt sådana två ädla personer borde inte få kallas grisar. Det är ju just dom vi vill ha fler av!
Zlide skrev:Min flickvän tänker bli polis...hur gör man då´ra!??
Ska man sälla sig till skaran kepsförare för familjefridens skull eller??
Gulleplutt skrev:Jahapp, har man haft hojen en dryg vecka. Så står de där. Ja vad gör man jo jag stannar såklart. Varför kan man ju fråga sig i efterhand.
Gris 2: "Oj Oj det blir ju ombesiktning det är en 2:a det här och 800kr i böter...Hmmm"
Gris 2: "Jag tycker så synd om dig att du ska behöva besikta om..ta de där 800kr och lägg dem på ett däck istället"
FLAX
Hade fabbo blå sett vad du kallar dom här så hade dom nog varit efterklok..Gulleplutt skrev:Jahapp, har man haft hojen en dryg vecka. Så står de där. Ja vad gör man jo jag stannar såklart. Varför kan man ju fråga sig i efterhand.
Gris: "Får jag se på körkortet" (som är nån månad gammalt).........
Gulleplutt skrev:Jahapp, har man haft hojen en dryg vecka. Så står de där. Ja vad gör man jo jag stannar såklart. Varför kan man ju fråga sig i efterhand.
Gris: "Får jag se på körkortet" (som är nån månad gammalt)
Gris: "Jaha nytt kort ser jag"
Gris igen: "Ja, du kan vara lugn vi har ingen laser med oss idag men jag hörde att det gick en aning över 90"
Jag: "Fan vad glad jag blir"
Gris: "Måste vara svårt att hålla hatigheten med en sånhär va?......Jävla dödsmaskiner"
Jag: "Nä för fan, jag har en liten hastighetsmätare här (pekar)"
Gris: "Jo jo men altså, Ja"
Gris 2: "Du det här framdäcket kan inte bli så mycket mer olagligt än såhär"
Gris 2: "Det är ju en hoj du kör, du ska inte köra med sån här skit"
Jag: "Jo jag vet men jag har köpt hojen för en vecka sen och beställt ett däck men det har inte kommit ännu."
Gris 2: "hmmm"
Så kommer det en cross åkande på vägen. De vinkar in honom men han vänder å pekar finger, å sen upp på baken.
Gris 1: "Synd att vi inte har nån MC med oss idag häller"
Jag: "Du har ju pistol där, du kan ju skjuta"
Gris 1: "HeHe..Jo men det är svårt att träffa ett så smalt däck"
Jag: "Jo, fast jag menade på kroppen"
Gris 1: "Jo, ibland har jag god lust"
Gris 2: "Oj Oj det blir ju ombesiktning det är en 2:a det här och 800kr i böter...Hmmm"
Gris 2: "Jag tycker så synd om dig att du ska behöva besikta om..ta de där 800kr och lägg dem på ett däck istället"
Gris 1: "Hejdå, Kör lungt"
Jag: "Alltid,,Hejsvejs"
FLAX
Gulleplutt skrev:Så kommer det en cross åkande på vägen. De vinkar in honom men han vänder å pekar finger, å sen upp på baken.
chrilla skrev:Ja!
Sverige behöver fler poliser som inte beivrar brott, kosta vad det kosta vill!
Minimorran skrev:Jag förstår inte.. varför stannade du och pratade med två grisar...? ..och vart stod de...? Var de lösa och gick på vägen..? Hur kunde du förstå vad de sa...?
Jag: "Nä för fan, jag har en liten hastighetsmätare här (pekar)"
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |