Hur är det med tisdagar framöver? Kommer det igång igen i Augusti?
Hej Humlan. Jag hade tänkt att delta på licenskursen 1/8. Kan jag lösa ut min licens direkt om jag är medlem i smc eller måste man vara medlem i någon klubb? Skulle nämligen vilja köra på kvällspasset den 9/8. Jag har inget mc-kort för tillfället. Vilken tid och vart ska teori delen hållas? Har aldrig varit på anderstorp.
Teori den 31 juli, i depåbyggnaden på Anderstorp Raceway.
Ja, du kan lösa din licens omedelbart. Vet inte om man kan ha sin licens i SMC, annars kan man gå med i ARC. De ska därefter stämpla din licensansökan och skicka den vidare till Svemo. När licensavgiften är betald är din licens giltig.
1 Augustis bandag är den även för licens åkare, dvs som era vanliga bandagar?
Står inget på hem sidan men i första inlägget på denna tråden så står det licenskurs och gatgrupp enbart?
MVH Oscar
Hur lång tid mellan tumme o pekfinger tar det innan man har licensen i näven? Finns det möjlighet till drop in och att man kan betala på plats?
Japp. Kolla kalendern, där finns dagarna med.
VAr hittar man den kalendern,,,, jag vill åka nått nästa vecka på Anderstorp, går det?
1 Augustis bandag är den även för licens åkare, dvs som era vanliga bandagar?
Står inget på hem sidan men i första inlägget på denna tråden så står det licenskurs och gatgrupp enbart?
MVH Oscar
Hej!
Har en liten fundering på att göra debut på Anderstorp på måndag då det är en bana i någorlunda närhet som man inte har kört på.
Har lite blandande funderingar om rutiner och boende.
Hur ser det ut på måndag (1 aug), hur många/vilka grupper är det planerat för? Sett att det står gatgrupp/licens och licenskurs. Innebär det 3 grupper då eller?
Jag kommer att köra i gatgrupp om man hittar dit.
Hur är tidsschemat, när öppnar anmälan om man bestämmer sig sent och chansar och kommer som drop in?
Någon som har något tips på något vettigt boende i närheten till inte alltför hutlöst pris?
Vi kör troligen i 2 grupper, en licens och en gatgrupp.
Licenstagningsgruppen kör sina obligatoriska delar främst på förmiddagen, därefter kör de med den vanliga licensgruppen.
//Stefan
Om man skulle lyckas vara med där (om det inte är fullt)..
Får man vara med och startträna med kursarna då? Vansinnigt roligt jue
Vi kör den 1 augusti nästa gång, det finns plats kvar på drop in.
Det är öppet för gatgrupp, licensgrupp och licenstagning.
När bör man vara på plats imorgon?
Besiktning, genomgång och lite sånt är det väl innan 09.00?
//D
Självklart!
Vill åka med er imorgon 1aug. försökte anmäla mig men verkar vara kört?! Hoppas det finns lite platser kvar. När bör man vara hos er imorgon senast? Kan åka både i licens och gata...
Anmälan stänger 3 dagar innan körningen för att betalningen ska hinna registreras. Det finns gott om plats kvar, vi börjar köra kl 9.00
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|