2011 års bandagar med FIVER

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Ny tid för morgondagens kvällskörning! Vi startar redan kl 16 imorgon! Detta pga mörkret.

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
Jag lovade Borås-killen som kraschade sin gula trajja på förra kvällskörningen, 6e sept, en film på det hela men jag har inte sett till honom här i tråden. Jag var visst lite längre ifrån än vad jag trodde men har zoomat in det lilla som kom med i slow-motion.

Filmen finns i min YT-kanal eller sök efter 'Triumph Crash at Anderstorp Raceway'

Jag kan länka in den i tråden om det är ok med Fiver-folket.

Bifogat

• TrajjaCrash2c.jpg
    TrajjaCrash2c.jpg
    26.3 KB · Visningar: 125

Achtung!

Snigeln
Gick med
15 May 2011
Hoj
R1 1999 såklart!
Är det någon som bor i närheten utav anderstorp som kan säga hur vädret ser ut? Här i gbg så ser det riktigt mörkt o tråkigt ut och enligt yr.no så ska det regna :(

Achtung!

Snigeln
Gick med
15 May 2011
Hoj
R1 1999 såklart!
Vad är det för tider som gäller på mantorp på torsdag? Finns det platser kvar i gatgruppen? Har licens så kan även köra i den gruppen om den andra gruppen är full. Vad kostar drop in?

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Vad är det för tider som gäller på mantorp på torsdag? Finns det platser kvar i gatgruppen? Har licens så kan även köra i den gruppen om den andra gruppen är full. Vad kostar drop in?

Nu har du nog missuppfattat lite, först och främst är det inte Fiver som arrangerar på Mantorp, det är Anderstorp Racing Club. Sen tror jag inte att det är öppet för gatcyklar, utan endast licensierade förare, och hojarna ska uppfylla tävlingsreglementet. Någon gatgrupp finns inte såvitt jag vet.

Achtung!

Snigeln
Gick med
15 May 2011
Hoj
R1 1999 såklart!
Nu har du nog missuppfattat lite, först och främst är det inte Fiver som arrangerar på Mantorp, det är Anderstorp Racing Club. Sen tror jag inte att det är öppet för gatcyklar, utan endast licensierade förare, och hojarna ska uppfylla tävlingsreglementet. Någon gatgrupp finns inte såvitt jag vet.

Okej. Som jag fattade på tisdags träningen så hade ni ett finger med i leken men måste ha missuppfattat det. Få försöka få tag på någon på anderstorp racing o få lite info. Tack för hjälp!

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Bekräftelser utskickade till de som förbetalt! Det är gott om platser kvar för drop in.

Ta chansen att köra årets sista körning på Anderstorp Raceway! Väderrapporten ser bra ut!

Pysch

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Hoj
-
Perra är på plats för att ta oskulden, och då gäller det inte att köra på bana...utan att köra motorcykel för första gången! Skalman skickar till han några guldtips att tänka på när han ligger och söker efter Eureka.

[YOUTUBE-ID]yfPeLb_AGyg[/YOUTUBE-ID]

Kurt-Olsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Jun 2004
Hoj
Yamaha Virago 1100- 1997, Yamaha T7 -2022
Hahaha den skolan har jag också gått i!
Jag kände dock också att jag börjar med att skita i att bromsa o rulla in med grundgas i kurvorna, bromsa upp bakhjulet i luften för idealspår väntar jag liiiiiite med att öva på! Hehe :D

-"jag har fanimej betalat, då ska jag köra"
Hahahaha

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom