2011 års bandagar med FIVER

MaG

...
Gick med
12 Oct 2007
Hoj
Husaberg TE 250 -13
Tack för en bra körning igår kväll.
Tur med vädret hade vi också. Regnet kom på vägen hem!

Ducisfun

BoTT nr 18
Gick med
16 Oct 2006
Hoj
Ducati
Tackar för körningen i helgen, kanon :)
Efterlyser bilder, såg ett antal fotografer runt banan men har inte sett en enda bild ännu?

Robnek

Proud member of Babados Racing
Gick med
20 Mar 2003
Hoj
Ducce Panigale 1199-12,Ducce 1098S-08 banräser, Ducati 900SSie-98, Husaberg 450FE-10, BMW1000RR SEC Räser, Yamaha R1M

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
Hellluuuuu!!!
Vart hittar jag bilderna från igår? Va flera CameraCrews på plats ;) :tummenupp
Var det du som fotade längs start/mål iklädd en gul väst? Isf vill vi se dina bilder oxå :krama

Jag håller på att plocka bilder ur GoProfilmen från igår. Postar länk till nytt webbalbum så snart jag är klar.

Smakprov på en Trajja (medans den ännu var i gott skick)
gultrajja800.jpg

och Eskil som rundar en Ducce
eskil-Duc.jpg

edit:
Länk till Picasa-album med bilder från kvällskörningen 6e September

Filmer dröjer lite till. Håller på med renovering och installation av braskamin hemma så det blir inte så mkt dator-tid just nu.

Last edited:

FP

Ny medlem
Gick med
31 Oct 2009
Hoj
CRF250
Var det du som fotade längs start/mål iklädd en gul väst? Isf vill vi se dina bilder oxå :krama

Jag håller på att plocka bilder ur GoProfilmen från igår. Postar länk till nytt webbalbum så snart jag är klar.

Smakprov på en Trajja (medans den ännu var i gott skick)
gultrajja800.jpg

och Eskil som rundar en Ducce
eskil-Duc.jpg

edit:
Länk till Picasa-album med bilder från kvällskörningen 6e September

Filmer dröjer lite till. Håller på med renovering och installation av braskamin hemma så det blir inte så mkt dator-tid just nu.

Länken funkar inte juh :näsblod

Achtung!

Snigeln
Gick med
15 May 2011
Hoj
R1 1999 såklart!
www.yr.no
Där kan man hitta väderprognoser.

Kunde dessvärre inte se väderprognosen för tisdagen den 20 :confused:

Men däremot så ska det bli riktig fint väder den 23/9 så eventuellt så kommer jag bägge dagarna där beroende på vädret. Vad är priset för den 23 september? 1200 om man bokar innan o 1400 för drop in? Är det heldags körning 9,00-17,00? Kunde inte hitta någon på eran hemsida och den dagen var inte ens i eran kalender.

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Kunde dessvärre inte se väderprognosen för tisdagen den 20 :confused:

Men däremot så ska det bli riktig fint väder den 23/9 så eventuellt så kommer jag bägge dagarna där beroende på vädret. Vad är priset för den 23 september? 1200 om man bokar innan o 1400 för drop in? Är det heldags körning 9,00-17,00? Kunde inte hitta någon på eran hemsida och den dagen var inte ens i eran kalender.

Det beror på att den körningen flyttats till den 7 oktober. Vi kör mellan 9 och 17. Pris 1200 om man förbokar, 1400 om man kommer på drop in.

Achtung!

Snigeln
Gick med
15 May 2011
Hoj
R1 1999 såklart!
Det beror på att den körningen flyttats till den 7 oktober. Vi kör mellan 9 och 17. Pris 1200 om man förbokar, 1400 om man kommer på drop in.

Okej då förstår jag vrf jag inte hittade någon information. Har fixat så att jag är ledig den 7 oktober :)

Black Francis

Ny medlem
Gick med
21 Aug 2006
Hoj
Honda RS125R
Ingen som fick med min fantastiska vurpa i första kurvan, första passet? Så jävla klantigt!

Edit:3/9 gällde det!

Last edited:

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
Det tror jag inte...du körde ju sk*t-snabbt!!!
Banrekordet på Anderstorp är väl runt 15 sekunder bättre än mitt bästa (1:49,5). Det är en evighet. Alltså är många mkt snabbare än jag. De flesta har dock kanske inte gatdäck, regplåt och lyse :glömdet

Skit i varvtiderna... Huvudsaken är ju att man har kul!

Last edited:

superRVFR

Ny medlem
Gick med
19 Feb 2009
Hoj
Honda RVF400R, Honda CBR600RR Race
Banrekordet på Anderstorp är väl runt 15 sekunder bättre än mitt bästa (1:49,5). Det är en evighet. Alltså är många mkt snabbare än jag. De flesta har dock kanske inte gatdäck, regplåt och lyse :glömdet

Skit i varvtiderna... Huvudsaken är ju att man har kul!

- Tycker det är mkt bra att få en referens så man kan flytta fram sin egen gräns hursomhelst, dessutom bra med en stilstudie från nära håll som man kan slipa på körstilen. Att förbättra körningen tycker jag är kul :yoparty trots att den lille 400an har mer än en evighet till banrekordet (2:00,6 i tisdags) :rolleyes:

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Nej
Är inte det totala varvrekordet 1:31 någonting på A-torp?

Men som sagt, det är definitivt inte med gat däck och lyse :D

- Tycker det är mkt bra att få en referens så man kan flytta fram sin egen gräns hursomhelst, dessutom bra med en stilstudie från nära håll som man kan slipa på körstilen. Att förbättra körningen tycker jag är kul :yoparty trots att den lille 400an har mer än en evighet till banrekordet (2:00,6 i tisdags) :rolleyes:

Med din lilla hoj är nog en tid på en bit under 2min en jäkligt bra tid. Även din tid strax över är bra :)

Last edited:
Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...