Tänk så dåligt det är för oss som arrangör....
Vi föredrar också grupper!
Hellluuuuu!!!
Vart hittar jag bilderna från igår? Va flera CameraCrews på plats
Tack för en bra körning igår kväll.
Tur med vädret hade vi också. Regnet kom på vägen hem!
Tack för en bra körning igår kväll.
Tur med vädret hade vi också. Regnet kom på vägen hem!
Tackar för körningen i helgen, kanon
Efterlyser bilder, såg ett antal fotografer runt banan men har inte sett en enda bild ännu?
Var det du som fotade längs start/mål iklädd en gul väst? Isf vill vi se dina bilder oxåHellluuuuu!!!
Vart hittar jag bilderna från igår? Va flera CameraCrews på plats
Var det du som fotade längs start/mål iklädd en gul väst? Isf vill vi se dina bilder oxå
Jag håller på att plocka bilder ur GoProfilmen från igår. Postar länk till nytt webbalbum så snart jag är klar.
Smakprov på en Trajja (medans den ännu var i gott skick)
och Eskil som rundar en Ducce
edit:
Länk till Picasa-album med bilder från kvällskörningen 6e September
Filmer dröjer lite till. Håller på med renovering och installation av braskamin hemma så det blir inte så mkt dator-tid just nu.
www.yr.no
Där kan man hitta väderprognoser.
Kunde dessvärre inte se väderprognosen för tisdagen den 20
Men däremot så ska det bli riktig fint väder den 23/9 så eventuellt så kommer jag bägge dagarna där beroende på vädret. Vad är priset för den 23 september? 1200 om man bokar innan o 1400 för drop in? Är det heldags körning 9,00-17,00? Kunde inte hitta någon på eran hemsida och den dagen var inte ens i eran kalender.
Det beror på att den körningen flyttats till den 7 oktober. Vi kör mellan 9 och 17. Pris 1200 om man förbokar, 1400 om man kommer på drop in.
på lånad hoj dessutom- Haha!...tyckte jag körde hyffsat snabbt där i Karusellen...men där kom du på en ytterrökare...
....
- Väldigt många är snabbare än mig med
Banrekordet på Anderstorp är väl runt 15 sekunder bättre än mitt bästa (1:49,5). Det är en evighet. Alltså är många mkt snabbare än jag. De flesta har dock kanske inte gatdäck, regplåt och lyseDet tror jag inte...du körde ju sk*t-snabbt!!!
Banrekordet på Anderstorp är väl runt 15 sekunder bättre än mitt bästa (1:49,5). Det är en evighet. Alltså är många mkt snabbare än jag. De flesta har dock kanske inte gatdäck, regplåt och lyse
Skit i varvtiderna... Huvudsaken är ju att man har kul!
- Tycker det är mkt bra att få en referens så man kan flytta fram sin egen gräns hursomhelst, dessutom bra med en stilstudie från nära håll som man kan slipa på körstilen. Att förbättra körningen tycker jag är kul trots att den lille 400an har mer än en evighet till banrekordet (2:00,6 i tisdags)
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|