2011 med SSEMSE

VBK

Mas.
Gick med
7 Oct 2007
Hoj
2010 Yamaha FZ1n
Ofunkis...

Inga pengar dragna och inget mail men tydligen är jag gratis medlem i år:va

"Du har redan bokat en plats som deltagare eller funktionär till detta arrangemang.

Klicka här för att komma tillbaka."

Nått galet är det.

gamle

http://www.sydskanesemse.nu/
Gick med
3 Jul 2003
Hoj
Triumph Sprint St -05 Gixxer 1000 K6

"Du har redan bokat en plats som deltagare eller funktionär till detta arrangemang.

Nått galet är det.

Hör av dig till "info@sydskanesemse.nu" eller per tele på kvällstid

Harmon Rabb

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 May 2004
Hoj
Ducati
Titta i skräppost, kan vara att den hamnat fel. Annars hör av dig på infomailen.

Mvh

Tack! Inget i skräpposten heller. Jag skrev in en förfrågan i formuläret på hemsidan. Den går till info adressen misstänker jag.

EDIT: Fått bekräftat att pengarna kommit in efter att ha fyllt i formuläret ovan.

Last edited:

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu

Nått galet är det.
Vi vill ju gärna ha med dig i föreningen att du faktiskt fått allt gratis.... :tungan

Du finns med på listan nu i alla fall. :krama

sideline

Gick med
18 Jun 2008
Hoj
Gatmoppe: ER-6n -09 Banmoppe: cbr600rr -04

Nått galet är det.

Vi vill ju gärna ha med dig i föreningen att du faktiskt fått allt gratis.... :tungan

Du finns med på listan nu i alla fall. :krama

Typiskt masar att lura in sig sådär utan att betala. Precis som det ska vara. :krama

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
En fundering kring kommande år. Kommer det se likadant ut med flaggning som tidigare år? Dvs egna flaggisar på Sturup, ingyrda på Knutstorp?
Eftersom jag är student och därmed har begränsad ekonomi har det varit jättebra för mig att kunna flagga ihop min körtid. Om jag nu flaggar alla Sturups-dagar så får jag 3000 poäng vilket tyvärr inte betalar så många dagar på Knutstorp.. :(
Så, DC/styrelsen/vilka det nu är som planerar kring flaggisarna, får för min del gärna ta sig en funderare kring detta. Annars kommer jag få skära ner på min andel bankörningar kommande säsong, och det vill jag ju inte :(

Ps. Inte bara kritik, jag tycker Knutstorp är en kul bana och uppskattar att ni bokat många dagar där! :)
Vi har lyssnat på dig och flera andra.
Det är nu bestämt att vi till varje Knudankörning kommer att erbjuda TVÅ bokningsbara platser och dessa två kommer att bemanna torn 6 uppe i hårnålen. En position som kräver mycket.

Jag hoppas att vi nu fyller upp denna position vid varje körning, i annat fall tvingas vi återgå till att hyra in flaggisar på alla positioner.

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping