2011 med www.banåkning.nu

MickeG

Medlem
Gick med
13 May 2004
Hoj
KTM RC56-R
Våra bandagar 2011

I år har vi infört en nyhet på Gelleråsen. Nu bokar du dig i den grupp enligt de tider du kör på varvet på banan oavsett vilken hoj du kör. Vi har valt att göra på detta viset för att grupperna skall vara så jämna som möjligt och för att förhindra tråkiga tillbud. Grupp 1 1:20-1:16, grupp 2 1:16-1:13, grupp 3 under 1:13.

Våra sponsorer finns med på alla våra bandagar under 2011.

Maj
Midlanda Måndag-Tisdag 9-10
Gelleråsen Måndag-Tisdag 23-24

Juni
Midlanda Måndag-Tisdag 20-21

Juli
Gelleråsen Torsdag-Fredag 7-8
Midlanda Måndag-Tisdag 18-19

Augusti
Midlanda Torsdag-Fredag 11-12
Gelleråsen Måndag-Tisdag 22-23

Vi önskar nya & gamla kunder välkomna.

www.banåkning.nu

Bifogat

• banakning.jpg
    banakning.jpg
    36.6 KB · Visningar: 343
Last edited:

He rik

----:)----
Gick med
8 Aug 2006
Hoj
rd 500-84 R6-08 DR350-95
Har jag fattat rätt i att Inga över 1.20 är välkommna?

Alltså kan jag inte åka på era körningar tillsammans med tjejen eftersom hon inte är snabb nog?

Tråkigt,då får jag välja annat alternativ,vi trivs fortfarande tillsammans...

Henrik

Weidmann

Stadspojke
Gick med
8 Sep 2009
Hoj
R6-99
Jag är rätt sugen på att vara med på Gelleråsen den 7-8 juli men jag har aldrig kört bana och har på förhand ingen aning om hur snabb jag är... Jag ska till Gelleråsen och köra den 14-15 juni med Actionpics men eftersom jag kör trafikgrupp är tidtagning otillåtet. Tror ni att det kommer finnas platser tillgängliga efter 15 juni när jag iaf förhoppningsvis har någon känsla om hur snabb jag är? Hade vart speciellt kul att köra om det skulle visa sig att jag kvalificerar mig för att köra i grupp 2 så att man kan se och lära på nära håll av människor med lite fartkänsla..! :)
Eller så är 1.16 orimligt fort för en nybörjare med vilja, vad vet jag? :confused:

Mr_Firestorm

Gudomlig sporthojare
Personal
Gick med
9 Jun 2003
Hoj
Suzuki Gsx-r 600 och Husqvarna Fe 250
Då var man inbokad och betald för Gelleråsen 23-24 maj. Har ingen aning om vad jag hade för varvtid på G-åsen i höstas, men börjar väl i 1.20-1.16 gruppen så får vi se om jag får byta upp mig sen.

Är det inte vår snart?

MickeG

Medlem
Gick med
13 May 2004
Hoj
KTM RC56-R
Då var man inbokad och betald för Gelleråsen 23-24 maj. Har ingen aning om vad jag hade för varvtid på G-åsen i höstas, men börjar väl i 1.20-1.16 gruppen så får vi se om jag får byta upp mig sen.

Är det inte vår snart?

snart är det vår, det ska bara snöa klart först

#58#

Öhh
Gick med
15 Feb 2010
Hoj
Värsta åket
Finns det någon lunchresturang på Midlanda? Kan man duna på banområdet eller är det camping som gäller?

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Hoj
GsxrT 1000 -03
Finns det någon lunchresturang på Midlanda? Kan man duna på banområdet eller är det camping som gäller?
Lunch finns att köpa på banan, däremot brukar de flesta bo på antjärns camping som ligger några km därifrån.

750-R

En dag på banan-andligt lavemang
Gick med
26 Jun 2003
Hoj
CBR1000rrRace-07+CBR1000-RR-05 för gata+Honda dax70-76 Annars är jag rätt vanlig av mig, jo just ja egna tänder har jag fortfarande de äju lite plus. Å en fru som står ut med alla perversiteter.
Lunch finns att köpa på banan, däremot brukar de flesta bo på antjärns camping som ligger några km därifrån.

Undrar om inte flickorna stängt restaurangen i år, den som fanns på banan.:gnissla

#58#

Öhh
Gick med
15 Feb 2010
Hoj
Värsta åket
Antjärns bokat, då återstår bara maten om resturangen är stängd, hur långt är det till närmsta affär/korvmoj etc?

RaZmaN

Sporthojsnörd
Gick med
31 Mar 2005
Hoj
KTM 525 SMR
1:20-1:16?
Betyder det i realiteten att det som förra året kallades medelgrupp slopas?, där var det inga 1:20-tider.

MickeG

Medlem
Gick med
13 May 2004
Hoj
KTM RC56-R
1:20-1:16?
Betyder det i realiteten att det som förra året kallades medelgrupp slopas?, där var det inga 1:20-tider.

Det betyder att grupperna är omgjorda och heter 1:20-1:16, 1:16-1:13 & under 1:13 inget annat. :tummenupp

Vi har gjort om våran Vipp körning i Juli på Gelleråsen till vanliga bandagar & priset är lika som övriga bandagar på Åsen.

Bokning sker i våran butik.

Last edited:

RaZmaN

Sporthojsnörd
Gick med
31 Mar 2005
Hoj
KTM 525 SMR
Det betyder att grupperna är omgjorda och heter 1:20-1:16, 1:16-1:13 & under 1:13 inget annat. :tummenupp

Vi har gjort om våran Vipp körning i Juli på Gelleråsen till vanliga bandagar & priset är lika som övriga bandagar på Åsen.

Bokning sker i våran butik.

Tack för svaret, dock är det fortfarande öppet för tolkning.
Men jag bokar väl då, så kanske man kan få lite hjälp att ta sig nedåt tidsmässigt.
Se till att få bra väder i år med.

fille

stängt för Gotland:)
Gick med
30 Jun 2005
Hoj
GSXR 1000 K4 + CBR 1000 RR
Bokat i juli!

Det ska bli skoj som vanligt!:)

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...