Är det ok att köra med slip-on?
70 Dagar till premiären på Mantorp! 17c, full sol och härligt jämt tempo i gruppen
Glöm inte, "Todo 30 April - Signa up för provkörningen av nya GSX-R1000 på Mantorp Park
/Nitrous
Men hallå!?
Kommer nog ha fullt upp med att lära mig nya hojen...!
WOW Icko på ny hoj! Nu blir det nya banrekordMen hallå!?
Kommer nog ha fullt upp med att lära mig nya hojen...!
WOW Icko på ny hoj! Nu blir det nya banrekord
Det gäller dig också som degraderat från 1000 till 600a. Nu kommer du bli snabb och märka vad lätt det svänger med
en fin 600a.
Du har ju "lovat" mig en 1:29:99 tid. Ska vi ta den i Sep?
Du har ju "lovat" mig en 1:29:99 tid. Ska vi ta den i Sep?
Hur är blandningen mellan grupperna?
Licensbricka och oreggad hoj, men jag har bara åkt Mantorp en gång och det gick åt H#&vet#, så jag kommer förmodligen inte hänga med i bastempot i racegrupp .
Ny hoj, lite mer träning sen sist iofs.. Referens: [1.04.++] på sviestad. Vart ska jag boka mig?
Hej, hur fungerar det med tidtagningen om man har en tvåtakt? Jag menar även fast varvtiden är lika, brukar kurvhastigheten skilja markant. Tas det någon hänsyn till det?
//Stefan
Är färsk inom ämnet banracing, men visst är man välkommen att köra på bana om man har licens även fast man inte har körkort för hojen?
Fyller nämligen tung cykel i slutet av sommaren och tänkte skicka upp bågen på kärra och vara med på lite bandagar i sommar iaf, om det nu är tillåtet.
Vart är det "bäst" att vända sig när man ska ta licensen?
Tack o bock!
Hur är blandningen mellan grupperna?
Licensbricka och oreggad hoj, men jag har bara åkt Mantorp en gång och det gick åt H#&vet#, så jag kommer förmodligen inte hänga med i bastempot i racegrupp .
Ny hoj, lite mer träning sen sist iofs.. Referens: [1.04.++] på sviestad. Vart ska jag boka mig?
Du ska tävla o funderar på vilken grupp du ska anmäla dig till???
Du kan bara bli snabbare om du kör me snabbare killar....
Vill inte va otrevlig lr oödmjuk som detta kan låta som.
Men va fan, ska man tävla måste man väll ha lite jävlar anamma o ta för sig o satsa. Annars kan man ju tävla med polarn på bandagar....
Förstå mig rätt....
Absolut, men Mantorp är inga problem att köra om på så även om folk skulle va för långsamma i gruppen så shittesame..
Grejen är att jag bara kört där 1 gång och HATADE det.. Inget som helst flyt, hittade inga referenser och behöver nog en del tid för att "hitta runt". Då spelar det liksom ingen roll för mig.
Men efter att ha ställt frågan så kände jag också att det känns dumt i gatgrupp där folk "antar" saker osv.. Har blivit torpederad förr och det känns tryggare i racegrupp helt enkelt. Suger jag så är jag ju lätt att köra om . Hittar jag bara flytet så rasslar det nog till i transpondern också
Edit: Spelar mig ingen större roll vilken grupp jag åker i.. Falskt ödmjukt eller inte
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|