PS. Ja Nicklas, det stämmer att jag har planerat i vilken kurva jag kommer bromsa om dig, men jag tänker inte tala om vilken! Det var BC som skvallrade vilken kurva du har lite svårt för, och där är jag GRYMT snabb! DS.
Spännande! När du nu ska försöka så kan jag tipsa om att du har bättre fäste utan däckvärmaren på Du kommer väl och tränar den 5e? Då blir det åka av!
Klart jag kommer den 5:e! You can run but you cant hide! Moahahahaha!
PS. Tar du upp det där med däcksvärmarna en gång till måste jag tyvärr döda dig. DS.
Haha skrämselpropaganda biter inte på mig. Några fler bumsar som ska värma upp den 5e? De börjar dra ihop sig..
Snart dags för en av årets roligaste dagar på Åsen.. Någon som är intresserad av att dela på en depåbox?
Blir vi 4 st så är det 1 hundring och då har vi tillgång till både luft och ström i boxen Skicka gärna Pm eller skriv direkt i tråden om någon är intresserad!
Finns det en plats kvar är jag gärna med och delar
Äntligen.
Sommarn börjar komma igång med värme och sol. Den sista månaden innan bandagen är på väg att "bockas av". Äntligen är det inte så många dagar kvar till den 5/6.
För Hojen och Jag är "Ready to Race" Ihaaaaaaaa.
DU ska inte vara med o kramas i boxen då?
Var det inte din fina rc8a som såg lite ledsen ut i höstas efter att den halkar runt i regnet?
jag känner en man som kvaddat sin Rc8 i regn förra året, är dock osäker på var han körde just den gången. men det låter skrämmande likt det scenariot han berättade om, han har en orange dessutom, lappade iofs ihop den och kör med den som om inget har hänt.
BTW finns det platser kvar 5/6 i snigelgrupp? någon som vet??
Vad för referenstider är det cirkus respektive grupp? Om man ligger 1.20-1.22 är det lugn/medel som gäller då?
Äntligen.
Sommarn börjar komma igång med värme och sol. Den sista månaden innan bandagen är på väg att "bockas av". Äntligen är det inte så många dagar kvar till den 5/6.
För Hojen och Jag är "Ready to Race" Ihaaaaaaaa.
Tror jag har en man till på bumse som vill använda dig som en hare i ett greyhoundlopp. Ringer o kollar!
Har du nya däck igen...
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |