2013 års bandagar med Cashback Racing

Klotgren

bilar hamnar till slut alltid i köer
Gick med
24 Aug 2009
Hoj
KTM 990SMR 2010
Kör du redan den 5 tror du? Hur går det med hojen pysslat om den något?

Hojen blir klar, men tveksamt om husse är klar. Men några varv i medelgrupp i gul väst kanske funkar?
Men jag kommer mest fokusera på att ta grymmebilder på er och säkerhet på bandagen.

Sandfållan

#6 R-600 2014
Gick med
4 Feb 2013
Hoj
600rr
Hojen blir klar, men tveksamt om husse är klar. Men några varv i medelgrupp i gul väst kanske funkar?
Men jag kommer mest fokusera på att ta grymmebilder på er och säkerhet på bandagen.

Skönt att hojen mår bra igen och självklart vill vi ju se dig köra runt ett par varv med reflexvästen :) Du ska ju visa mig runt på banan ju :crash

Peter Pan

Ny medlem
Gick med
27 Jul 2006
Hoj
S1000RR
Det finns fortfarande några få platser kvar på Cashbacks dubbeldag 12-13 augusti som BMW S1000RR-tråden har bokat upp. Det innebär att om du kör S1000RR så har du chansen att vara med på detta speciella event med närmare 40 BMW S1000RR anmälda hittills! Skicka ett PM eller mail till mig så får du all information som behövs.
Du kan även läsa mer om eventet på BMW S1000RR-tråden bland de sista sidorna!

Klotgren

Gick med
24 Aug 2009
Hoj
KTM 990SMR 2010
Menar du Jerry Williams eller Eric Lindroth från Pro Superbike?

Eric så klart! Vore ju iofs kul om Jerry kom och körde lite tomtebloss i kurvorna:)

Skämt åsido, lite uppdatering:

Bandagen den 5/6:
Fortfarande lite platser kvar i alla grupper.

Häng pååååååå:)

Maila på Cashbackracing@gmail.com så får ni mer info eller så läser ni första inlägget i denna tråd.

Hälsningar

Nicklas
BC
Björn

Nicklas

Ny medlem
Gick med
16 Jun 2003
Hoj
Bimota 500 V-Due
Bokad den 5/6!
Första gången någonsin på storbana, mycket spännande! Hinner dock med en till BKK på Arlanda innan så lite banmentalitet borde finnas kvar till Gåsen =)

Kul och välkommen! Kom och säg till så visar jag dig gärna spårval och kommer med några tips.

/Cajback

dyos

Svenska vägar behöver fler kurvor
Gick med
20 Sep 2008
Hoj
GSX-R 750 K2
Kul och välkommen! Kom och säg till så visar jag dig gärna spårval och kommer med några tips.

/Cajback

Tackar ödmjukast för erbjudandet =) ska hålla det i minnet. sådan vägledning kan nog behövas för att inte köra vilse/åt fel håll/ut i grushavet. konstigare saker har säkert hänt på den banan.. :brinnerup

Sandfållan

#6 R-600 2014
Gick med
4 Feb 2013
Hoj
600rr
Depåbox 5 Juni!

Epo
Tarantella
Racemacen
Sandfållan

Om detta är ok för nämda parter så bokar jag en box på fredag! Skriv gärna i tråden eller skicka P.m

P.s Går att trycka in ett par cyklar till i boxen om det skulle vara så.

Sandfållan

#6 R-600 2014
Gick med
4 Feb 2013
Hoj
600rr
Det här blir nog första gången jag åker bana där de har en sandfålla i en depåbox.... :hihi

Tror jag inget på!! Jag misstänker att vi träffats runt banorna ifjol redan ;) Men akta dig jag har stiftat god bekantskap med sandfållorna på åsen och är du inte snäll så kanske jag pratar ihop mig med dom :)

Klotgren

Gick med
24 Aug 2009
Hoj
KTM 990SMR 2010
Tror jag inget på!! Jag misstänker att vi träffats runt banorna ifjol redan ;) Men akta dig jag har stiftat god bekantskap med sandfållorna på åsen och är du inte snäll så kanske jag pratar ihop mig med dom :)

Men du var ju inte där senast du körde på gåsen, har du legat av dig? :Bugar

Fan, du och jag kanske skulle byta nick?:va

Nicklas

Ny medlem
Gick med
16 Jun 2003
Hoj
Bimota 500 V-Due
Tackar ödmjukast för erbjudandet =) ska hålla det i minnet. sådan vägledning kan nog behövas för att inte köra vilse/åt fel håll/ut i grushavet. konstigare saker har säkert hänt på den banan.. :brinnerup

Självklart gör det, bara roligt att hjälpa till! Mycket konstiga saker har hänt, jag ska berätta om några tavlor både på och av banan, kan lova att de är svåra att toppa :hihi

Last edited:

Michey

VetInteVadJagSkaSkrivaHär
Gick med
21 May 2006
Hoj
Nån gammal skräphög..
Finns det några platser kvar i licens tro? (5'e) :7peta

Last edited:
Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...