Japp då har man licensen!
Fantastiskt härlig dag vi hade på Gelleråsen igår. Även om det var lite kyligt så var det solsken hela dagen!
Gick det att få någon värme i däcken? Var väl runt 5+ igår...
Japp då har man licensen!
Fantastiskt härlig dag vi hade på Gelleråsen igår. Även om det var lite kyligt så var det solsken hela dagen!
Grattis
Hur är provet? Jag har precis fått kurslitteraturen hemskickad och har pluggat på tillräckligt för att kunna svara på de 20 frågorna på "kunskapstest förare Roadracing", men jag kan inte vilka SR-nummer de har i huvudet.
Hur viktigt är det att kunna detta?
Gick det att få någon värme i däcken? Var väl runt 5+ igår...
Ja, klota på licenskursen är ju lite klantigt med tanke på att det inte är nåt som helst prov/race utan man ska bara ta sig igenom. Låter som du hade rätt taktik, grattis!Det var svårt o få värme i däcken. En del folk som gick omkull som hade slicks. :/
Själv körde jag med Sportsmart och hade fokus på spårval istället för snabba varv.
Starten var kul som fäään att öva på!
Ja, klota på licenskursen är ju lite klantigt med tanke på att det inte är nåt som helst prov/race utan man ska bara ta sig igenom. Låter som du hade rätt taktik, grattis!
Ingen som bestämmer sig för att nu ska jag klota, Shit happens och är det lite för kallt och man inte har temp i däcken så sker det extremt fort.
Jag varken tävlar eller kör på bana. Men jag följer ju självklart Speedster Cup.
Speedster verkar vara superpopulärt med en himla massa deltagare. Hur kommer det att fungera vid tävlingarna. Hur många får starta i varje race?
Jag ska försöka att dyka upp på några race och heja på er.
Om två veckor blir det träningspremiär för oss i Team Black Mambas på Gelleråsen! Hoppas på att träffa många av er andra där! Kom gärna förbi Mamba-tältet och tjata lite...
Jag vurpade ju rätt rejält på sista träningen i höstas så det blir en lugn första träning för min del för att hitta självförtroendet och glädjen med körningen igen, men det ordnar sig nog!
Vi ses på Gåsen!
Jag har lite vaga minnen av att det skulle köras lugnt på sista träningen för året.
Jag har lite vaga minnen av att det skulle köras lugnt på sista träningen för året.
Sista är ju Enda man kan mosa på riktigt, sen är det ju vinter och man har tid att läka kropp och själ!
Haha, joo, jag gick ju lite i ide hela vintern själv efter lite dumheter i november.
Ska precis anmäla mig till tävlingen på Atorp. Där det står transponder, är det transponder nummer man ska skriva in? Samma nummer som står på framsida av transpondern?
Han tog det väl ganska lugnt, han körde ju inte ens hela passet.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|