Rätta mig om jag har fel, men jag har försått det som att den som tävlar i Speedster cup, men man ser att den här mannen/kvinnan ligger naturligt längre fram i sin körning än andra i Speedster, kommer att få automatiskt utan något att välja på få köra i en högre klass..?? just för att behålla en nybörjar nivå eller motionsnivå i Speedster ?
För nu ska ju jag premiära i RR, vilken klass passar då inte bättre än just speedster ?
Jag kan ju ha ensamrätt på sista platsen likagärna som jag kanske är den som vågar hålla i lite mer rent naturligt.. Jag ser inte att jag kommer vara den som vill bli bäst och vinna titlar.. men tror inte jag vill köra speedster hela tiden
Jag vill bli bättre på köra sporthoj, och jag lär mig mer om man får köra mot andra lite snabbare åkare.
Förr tävlade jag lite i motorcross men tränade mest, hade nog ingen direkt framtid och heller inga sponsorer men körde väl ganska fort och tog pallplatser på klubbmästerskap och och ville bli dra ner på varvtiderna, för jag fick motion av det och hade svinkul samtidigt. Detta vill jag återuppleva men nu med roadracingen.