Söker en hoj till Speedster, så några tips mottages hjärtligt på vilka mer ställen än här på SH och blocket man hittar banhojannonser (helst inom Sverige då)?
Roadracing köp/sälj grupperna på fejjan. Vilken prisklass söker du? Vet att 2 r6
Söker en hoj till Speedster, så några tips mottages hjärtligt på vilka mer ställen än här på SH och blocket man hittar banhojannonser (helst inom Sverige då)?
Är det någon här som planerat att köra på Knutstorp i juli?![]()
Är det någon här inne som använder originala expansionskärlet som uppsamlingskärl? Måste jag sätta ett extra kärl för spillslangen? Vill återkoppla på nå vis...
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Jag knep en tredjeplats i lördags, klotade idag efter en miserabel start och hämtat upp halva fältet efter 2 varv. Jag och hojen klarade oss fint. Kalle glad segrare i lördags med svennberg som tvåa. Idag vann svennberg, vet inte vilka som kom två och trea dock! Fortsätter resan hemåt nu.
Grattis till podium !
Blir så otroligt avundsjuk på er.
Nu sitter motorn i samurajen !
Efter lite osäkerhet kring kamaxlarna som vissa av er sett, så var allt i sin ordning.
Imorgon provstart!!
View attachment 430143
UPPDATE
Det fortsätter gå emot mig.
Har lite problem med bensinpumpen.. hoppar bara igång om man ger den direktström.
Men ännu värre är att motorn kom igång på första men dog omgående..sen var det bensin överallt.. och det sprutar ut från slangen som går från förgasarna och in i luftburken.. för det första, vad fan har den för funktion.. fattar inte vad soppan ska in där och göra. Den är hel och vad jag kan se är ingen slang trasig.. men det verkar ju som cylindrarna blir överfulla med soppa.. den går tungt efter första startförsök, stiften var dyngsura och det spruta soppa ur toppen när jag körde utan stiften..
se filmklippet
https://www.youtube.com/watch?v=o6VCwTs2Q8Y
View attachment 430205
Denna verkar dock vara trasig..är detta en kanal som går mellan förgasarna ? .. för isåfall är något av, t-korset eller vad jag ska kalla känns tydligt av.. kan det va det som gör det, men jag förstår fortfarande inte varför isåfall..
Får tjejer också borra?Det lät inte lika trevligt :what::sly:
Skickat från min GT-I9195 via Tapatalk 2
Har du hittat någon Speedster-hoj? Om inte: Vad får den kosta och hur bråttom har du? Jag funderar på att sälja min R1'a i år då jag inte blev riktigt biten av racingen - mer som att, jaha nu har jag gjort detta så bra jag kan och för att överträffa Anderstorp så kommer det att krävas Superbikeinsatser och så mycket kommer jag inte att satsa.Söker en hoj till Speedster, så några tips mottages hjärtligt på vilka mer ställen än här på SH och blocket man hittar banhojannonser (helst inom Sverige då)?
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |