cidair
Yama Kawa Nörd
- Gick med
- 14 Mar 2015
- Hoj
- Z1300DFI, GPZ1100B2, Z1100R, R1M, RD350, SR500, ZRX1200S, ZRX1200R
Såg motogp rejset två gånger å även om det inte var lika uppenbart som jag mindes så är det där.
Första reaktionen jag fick när jag såg Rossis ansikte var att jag slog med näven i brickan som hade kaffe å kex å blev bara en röra. Å det står jag vid fortfarande, så är det bara.
Jag säger som sagt inte att han är skyldig till att Marco förolyckades men det jag såg vr46 boxen gjorde mig inte nöjd för 5 ören, inte bara jag som reagerade så heller. Sen kan ni tycka vad ni vill, men det är min åsikt. Å som sagt ni kan tycka vad ni vill om det men ni får gärna ta å hålla personangrepp ifrån samtalsämnet. Skriver jag om er mentala hälsa när ni* önskar att Rossis konkurrenter kraschar å eventuellt får stå över några race bara för att ni vill se Vr46 på toppen?
Jag är inte ute efter att starta krig men jag tycker att det jag beskriver å själv får nu ta från er är ett bevis på att man ej får ens kritisera "The Doctor för då jäklar
Trots att jag eg inte har nått emot han förutom då att jag reagerade starkt på hans ansiktsmin som jag å många andra tyckte osa "hån" vid ett allvarligt tillfälle samt att han kanske e lite väl konspiratorisk av sig å gärna delar med sig av dessa ut till sina fans som han själv vet kommer ta hans ord som om det vore Guds egna befallningar", bara kolla på hur ni försöker försvara någon men ofta snackar skit om andra förare å hoppas att de kraschar gör att jag känns att jag det kommer göra mig ännu mer kritisk när VR46 fansen skriver om sin GUD inför/på racehelger. Om jag orkar då
Bara för att jag vet att nån kommer gnälla
För att förtydliga:
ni= rossi fans som verkligen skriver det, dvs inte alla som hejar på Rossi
Bla bla bla bla bla bla........
Som sagt - släpp det för FAAN!