Aryey
Masjävel and proud of it!
Fel på mig på många sätt men det ger dig inte anledning att spekulera hur eller om det ens e fel på mig...
Iaf jag tycker Rossi är en fighter som man inte bör räkna bort i racen men tittar man tillbaka till all drama på senare tid så är Rossi kärnan. Vem spekulerade öppet i att de unga spanjorerna hjälpte varandra, vem gnäller när någon utmanar honom men själv gör väldigt ofta elaka omkörningar. Sen har du även drama från när bla Biaggi å Sete Gibernau rejsade, ser du ett mönster kanske? Vem är kärnan i all drama?
Sen ang Rossis hånflin, det finns på film som sagt. Inte bara jag som tvivlar om Rossi är så superduperfin kille under masken som hans fans tror sig att han är.
Iaf, man ska ha sina gubbar man håller på, gör ju sporten mer intensiv om man hejar på någon, men att bua å önskar nått dåligt ska hända dem bara för att de slog den man håller på.. well, e detta fotboll? Ibland känns det som dock.
Det finns ingen I toppen av MGP som inte är en tävlingsmänniska vars like du aldrig sett. Du kan inte sätta ihop en bunt med världsmästare som alla varit bäst hela sitt liv i en serie och vänta dig att de skall komma överrens. Det är upplagt för dramatik och ännu mer så när man gör det med livet som insats.
Om du tror att det bara är VR som skapar drama kanske du ska titta på när Biaggi går över och örfilar konkurrenten i dennes box i wsbk eller när det krävdes att kungen av Spanien bokstavligt talat tog DP: och JL:s händer för att få dom att skaka hand.
Det du skriver om VR och Simoncelli är så vidrigt så du borde bli bannad från detta forum.