Karel Abraham, fjärde snabbaste tid. Det hade jag aldrig trott på om nån sa det till mig Visst, det säger ju inte så mycket, för jag är tveksam till att han hade särskilt många andra varv i den kalibern, men ändå dagens skräll!
Oss andra? är du en talesperson för alla som undrar
2015 och PI när han öppet anklagade Marques för att hjälpa Lorenzo i kampen om titeln när han inte klarade av att slå Lorenzo.
Att skylla på andra på sin oförmåga är väl en bortförklaring om något?
Rossi verkar vara en mysig kille mot alla som är sämre än honom.
Stämningen mellan Rossi och Markan verkar inte vara direkt strålande nu från att varit riktigt trevlig från början, hur kan det komma sig?
View attachment 436163View attachment 436164
Oss andra? är du en talesperson för alla som undrar
2015 och PI när han öppet anklagade Marques för att hjälpa Lorenzo i kampen om titeln när han inte klarade av att slå Lorenzo.
Att skylla på andra på sin oförmåga är väl en bortförklaring om något?
Rossi verkar vara en mysig kille mot alla som är sämre än honom.
Stämningen mellan Rossi och Markan verkar inte vara direkt strålande nu från att varit riktigt trevlig från början, hur kan det komma sig?
Kawasaki H2 har skapat en trend!
Jajamän, det uttalandet kommer jag ihåg. Jag kunde inte ha sagt det bättre själv!
Sen förstår jag att du ledsen och bitter över att ditt största hatobjekt kommit 2:a senaste tre åren.
Nä jag håller med cidair, torka tårarna nu och släpp 2015, så ser vi fram emot 2017 istället.
Alltså skojar Ducati och Honda eller?
...Ja lilla bubben jag ska släppa 2015 men ....
Haha, fan nu händer det saker. Jag gillart haha.
Ball om de släpper hojar som täcker hela framhjulet som förr.. Wiieeee. Snart kanske vi får se maskiner som i Akira eller andra scifi filmer
Haha, fan nu händer det saker. Jag gillart haha.
Ball om de släpper hojar som täcker hela framhjulet som förr.. Wiieeee. Snart kanske vi får se maskiner som i Akira eller andra scifi filmer
Börjar likna Guldwinge...Ducatin ser redo ut för kristallrallyt!
Ja, kommer inte denna tråden igång nu så vet jag inte vad som skall ske i MotoGP!Haha, fan nu händer det saker. Jag gillart haha.
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|