Täppas
Guest
Han är slut...
:gäääääsp ;-)
Han är slut...
Han är slut som artist tror jag, 2015 var året han hade chansen men...
Förmodligen är du lite lätt provocerande med tanke på din bild, men min fråga till dig är. När är man slut som artist? Rossi är inte favorit till titeln i år, men han kommer definitivt att vara med och bråka i toppen.
Den som räknar bort Rossi har inte gjort läxan tillräckligt bra, eftersom han utan tvekan är den föraren på gridden som är bäst på att ställa om när det kommer nya saker att förhålla sig till. Varje gång man börjar tänka, nu har han inte mer att ge, så hittar han på något mirakulöst sätt ett nytt sätt att bli lite snabbare.
Slut som artist är han hur som helst verkligen inte. Det är man kanske när man harvar runt utanför poängplatserna. Men så länge man kan vara med och bjuda några riktigt bra race varje säsong, så är man fortfarande en stjärna i min bok.
Detta kommer för övrigt från en person som håller stenhårt på Pedrosa, men jag kan ändå inte låta bli att beundra Rossi för just egenskapen att alltid lyckas förnya sig själv.
Jag tycker att Jorge Lorenzos körstil passar inte alls Ducatin, så tror jag knappt han kommer att lyckas med Ducatin... Däremot vare kul att se Valentino Rossi, Marc Marquez, Maverick Viñales eller Cal Crutchlow på en Ducati istället...
Vem vet kanske jag har helt fel angående JL...
Knappt 20 dagar kvar till premiären och ser verkligen fram mot
Rossi har ju provat och det passade inte
Rossi har ju provat och det passade inte
Det är en helt annan hoj nu än när han körde den.
Fullständigt medveten om att den säkert utvecklats en hel del sedan Rossi körde den.
Men så länge sedan är det inte.
Egenskaperna den hojen har nu passar honom inte ändå, är min amatörmässiga gissning.
Ducati har byggt ett helt nytt chassi från scratch sen dess.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Ja ja ja det är en helt annan hoj med ett helt annat chassi. Jag är fortfarande fullständigt medveten om det.
Den verkar ändå speciell och verkar svår på de flesta banor utan långa rakor.
Men visst kanske har det hänt grejor till denna sesong 2017.
När är man slut som artist? Rossi är inte favorit till titeln i år, men han kommer definitivt att vara med och bråka i toppen.
Den som räknar bort Rossi har inte gjort läxan tillräckligt bra...
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|