2022 På Söndag, 18/9 Öppet garage......... om fint väder.

Toyman

Toyman´s Superbikegarage, SBK1988-2002
Gick med
1 Jan 2005
Ort
Norr om fjorden
Hoj
BESLUTS-vånda...........
Hej och välkommna till er. Gobben.... jag alltså. Lite disträ så kan det vara. Namn är jag usel på. Presentera er gärna, påminnare behövs. Min kvinna Bodil är med, ser till att kaffet är varmt, även varmkorven. Å så har jag några gobbavänner. Till ut och inflytten. Klar för idag i garaget. Kollat platsen. Bara 2 hojar kvar att utavtäcka. Vänliga hälsningar Tony.
 

Bifogat

  • IMG_20220917_083342.jpg
    IMG_20220917_083342.jpg
    4.9 MB · Visningar: 23
  • IMG_20220917_144013.jpg
    IMG_20220917_144013.jpg
    3.2 MB · Visningar: 23

Mr_Firestorm

Gudomlig sporthojare
Personal
Gick med
9 Jun 2003
Ort
Avesta
Hoj
Suzuki Gsx-r 600 och Husqvarna Fe 250
Otroligt snällt att du öppnar garaget för dom som vill komma förbi och kika. Hade jag inte varit inbokad på annat med familjen imorgon så vette tusan om inte jag satt mig och åkt dom 47 milen ner för att få se alla fantastiska hojar.
Men jag hoppas ni som åker dit får en trevlig dag...
Och att ni postar bilder här sen! :hördu
 

Toyman

Toyman´s Superbikegarage, SBK1988-2002
Gick med
1 Jan 2005
Ort
Norr om fjorden
Hoj
BESLUTS-vånda...........
04,55 Söndag morgon, kaffekopp 2. Om en liten, liten stund kör jag ner till lokalen/garaget i Kungsbacka och fortsätter jobbet. Hojarna är upplåsta. Har lite koll på hur vi ska ställa upp dem. Sedan ska GARAGE GOLVET SÅPSKURAS. Syftet med dagens jobb. Å så klart allt trevligt mingel. Hoppas på många besökare. Detta kanske är sista gången alla hojarna visas upp SAMTIDIGT. Jag försöker hålla mig stark, men har ju ändå kommit till åren. Mina, de flesta som jag umgås med och som hjälpt till på utställningar å så har ju alla uppnåt pensionsåldern. Och en behöver ju hjälp. Thats LIFE. Men idag ska jag njuta! Bild Gelleråsen för några år sedan. En trevlig racehelg. Jag och 6 hojar ute, men en behöver ju någon som hjälper till i vänkretsen. Bild garaget, bara 2 hojar kvar med grejer på sig.
 

Bifogat

  • IMG_20220917_144013.jpg
    IMG_20220917_144013.jpg
    3.2 MB · Visningar: 51
  • Karlskoga Gälleråsen. Liten show utställning i depån..jpg
    Karlskoga Gälleråsen. Liten show utställning i depån..jpg
    314.8 KB · Visningar: 50

PeterDeleter

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Jun 2015
Ort
Tyresö
Hoj
Suzuki GSX-S1000F
04,55 Söndag morgon, kaffekopp 2. Om en liten, liten stund kör jag ner till lokalen/garaget i Kungsbacka och fortsätter jobbet. Hojarna är upplåsta. Har lite koll på hur vi ska ställa upp dem. Sedan ska GARAGE GOLVET SÅPSKURAS. Syftet med dagens jobb. Å så klart allt trevligt mingel. Hoppas på många besökare. Detta kanske är sista gången alla hojarna visas upp SAMTIDIGT. Jag försöker hålla mig stark, men har ju ändå kommit till åren. Mina, de flesta som jag umgås med och som hjälpt till på utställningar å så har ju alla uppnåt pensionsåldern. Och en behöver ju hjälp. Thats LIFE. Men idag ska jag njuta! Bild Gelleråsen för några år sedan. En trevlig racehelg. Jag och 6 hojar ute, men en behöver ju någon som hjälper till i vänkretsen. Bild garaget, bara 2 hojar kvar med grejer på sig.
Morgonpigg ?
Önskar dig och dina gäster en härlig dag! ??
 

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Ort
söderöver
Hoj
utan puts
Kul att få vara med om detta event!
Särskilt tack till Bodil för skaffningen!

Ska man klaga så var det väl på den utlovade moppningen, kanske fick andra se denna stilstudie efter att vi dragit. (Edit; Kanske redan var gjort? Allt var ju, som förväntat, "spick and span".)

Vädret spexade, men som någon besökare sa, "hojarna blev nog ännu blankare".

Uppskattar att ni ordnar och fixar något så kul helt utan krav på förtjänst eller motprestation. Sällsynt och desto mer värt!

Kaffet var gott och båda korvarna...
Hemma nu, trött, lite kall och nöjd efter 60-talet mil på mestadels roliga vägar.
 
Last edited:

Toyman

Toyman´s Superbikegarage, SBK1988-2002
Gick med
1 Jan 2005
Ort
Norr om fjorden
Hoj
BESLUTS-vånda...........
Hej, godmorgon, håller på och samlar ihop mig efter gårdagens urladdning.

Hixman.
Gudomlig sporthojare · Från Göteborg.

Tack till dig för fina bilderna. Tänker att jag samlar ihop lite bilder som dyker upp ifrån er som vart och hälsade på. Ordnar en mapp. Och visar dem på mina sidor. Med vänlig hälsning Tony&Bodil.

 

Toyman

Toyman´s Superbikegarage, SBK1988-2002
Gick med
1 Jan 2005
Ort
Norr om fjorden
Hoj
BESLUTS-vånda...........
Nejdå inte inställt det var lite regn ibörjan men nu är det fint...
Hej och tack för igår. Inte så att du har lite fler bilder du kan/vill lägga upp. Har du så vill jag gärna se dem, knycka dem ;-) och använda! Med vänlig hälsning Tony&Bodil.
 
Nyheter
Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Aki Ajo ny chef för Red Bull KTM Factory Racing MotoGP team

Screenshot KTM förstärke...

Helt ny Yamaha R3

Inför kommande år lanserar ...

KTM kommer med automatlåda

KTM lanserar sin nya halvau...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Screenshot Europeiska in...

Top