Morgonpigg ?04,55 Söndag morgon, kaffekopp 2. Om en liten, liten stund kör jag ner till lokalen/garaget i Kungsbacka och fortsätter jobbet. Hojarna är upplåsta. Har lite koll på hur vi ska ställa upp dem. Sedan ska GARAGE GOLVET SÅPSKURAS. Syftet med dagens jobb. Å så klart allt trevligt mingel. Hoppas på många besökare. Detta kanske är sista gången alla hojarna visas upp SAMTIDIGT. Jag försöker hålla mig stark, men har ju ändå kommit till åren. Mina, de flesta som jag umgås med och som hjälpt till på utställningar å så har ju alla uppnåt pensionsåldern. Och en behöver ju hjälp. Thats LIFE. Men idag ska jag njuta! Bild Gelleråsen för några år sedan. En trevlig racehelg. Jag och 6 hojar ute, men en behöver ju någon som hjälper till i vänkretsen. Bild garaget, bara 2 hojar kvar med grejer på sig.
Nejdå inte inställt det var lite regn ibörjan men nu är det fint...Japp, har regnat från och till. Uppehåll nu dock.
Vet någon om det är inställt, annars tänkte jag dyka upp strax efter kl 13
Jag säger detsamma. Tack för att du ordnar detta, och tack för fika och korvTack Tony!
Väldigt trevligt att botanisera bland dina fina hojar...
Hej och tack för igår. Inte så att du har lite fler bilder du kan/vill lägga upp. Har du så vill jag gärna se dem, knycka dem ;-) och använda! Med vänlig hälsning Tony&Bodil.Nejdå inte inställt det var lite regn ibörjan men nu är det fint...
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|