Pecco var inte road...Jaha, Morbidelli ute och semesterkör sista minuterna av tidsträningen igen! Helt otroligt.
Fast för en gångs skull hade han en något så när giltig ursäkt. De framför honom saktade in samtidigt som en hoj bärgades vid sidan om banan så han trodde det var gulflaggJaha, Morbidelli ute och semesterkör sista minuterna av tidsträningen igen! Helt otroligt.
De har jag inte hört på många år, är det svenska kommentatorer fortfarande?Var är Lyon/Mårtensson?
Minus för race direction dock som strök Peccos snabbaste varv (varvet före Morbidellis klanteri) pga av att de trodde att han passerade gulflagg när han själva verket var långt förbi gulflaggen. Trots att de därefter erkände sitt misstag kunde de inte återställa varvtiden för då ”skulle alla försöka med det när de får varvtider strukna i framtiden”. Konstigt resonemang, pecco borde varit i Q2.Bagnaia till Q1 efter att ha blivit hindrad av Morbi.
![]()
WATCH: Bagnaia fumes as close call on track costs him Q2 place
The Ducati rider was in pursuit of a last-ditch effort to climb into the Practice top 10 but was foiled by his old VR46 friend Franco Morbidelliwww.motogp.com
Jag tyckte det såg ut som röda siffror innan incidenten.
Inte riktigt så som jag förstod det.Minus för race direction dock som strök Peccos snabbaste varv (varvet före Morbidellis klanteri) pga av att de trodde att han passerade gulflagg när han själva verket var långt förbi gulflaggen. Trots att de därefter erkände sitt misstag kunde de inte återställa varvtiden för då ”skulle alla försöka med det när de får varvtider strukna i framtiden”. Konstigt resonemang, pecco borde varit i Q2.
Detta och några banor till är MMbanor deluxe.Det här får inte vara en indikation på årets racing.
Tyvärr, "som vanligt"Jack M har överraskat med tror tyvärr det blir som vanligt krasch eller eldar upp däcken
Precis det här ser oroväckande utDet här får inte vara en indikation på årets racing.
Mycket imponerande körning och så snyggt Trackhouse fått till hojen, en fröjd för ögat.<Klyscha>Marc är den enda som kan stoppa Marc.</Klyscha>
Sjukt imponerad av Ogura.
Som tur är har jag honom i mitt Fantasy-team.![]()
Nästa Aprilia var 11 sekunder efter Ogura och på 11:e plats, så vette sjutton om dom har lyft sig så mycket mer i år utan 4:e platsen var nog mer Oguras förtjänst idag.Ska bli kul att följa Ai!! Kul att Aprilia verkar ha en bra hoj denna säsongen.
Ja, apropå utseende så är det ju SÅ man hade velat att den där nostalgi-lacken som teamen körde med på Silverstone förra året hade sett. Istället för att kleta dem fulla med samma sponsor-loggor som i vanliga fall. Tydligen ska Trackhouse köra med Gulf-färgerna på en race-helg till nu under säsongen (i Austin får man förmoda?).Mycket imponerande körning och så snyggt Trackhouse fått till hojen, en fröjd för ögat.
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!