#22 MOZZ kör Bahrain Superbike Championship!

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Det skall vara dyrt att köra Ducce så allt är som det skall :tummenupp

Hur var det att åka lill-Panigale jämfört med japps rad-4?

Mer likt än olikt faktiskt; ungefär samma effekt, lite tyngre men lätt att styra in, kändes ganska lika. Men gungig vinglig med originalfjädring!:fakta

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Hoj
Tja, Bahrain har jag inte varit till. :tummenupp

Fast nu är det nog supportrace till MotoGP i Qatar 2017 vi siktar på!!!!

Bahrain får vara nu, om de inte erbjuder det svenska gamlot en bättre deal vad det gäller att krascha hojar!:crash

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Blev rätt inspirerad när du skrev supporterresa. Alltså..............en sådan hade kunnat bli precis hur kul som helst !

Ett gäng lätt förståndshandikappade och galna sporthoj.comare som åker tillsammans i sina Mozz-tischor till Qatar och hejar fram the Boss....Mozz

Ja.....Va fan

Jag är på !

PS - Du skulle aldrig skrivit det där inlägget, nu har du sått ett frö i min skalle - Och du kan ju fråga Antonkg hur det går när man skickar ett sms till mig med texten "skulle du vilja hänga med till moto-gp i Assen ?".........tre timmar senare hade jag köpt resa, bokat hyrbil och hotell !

Med lite tur kan ju ett litet överflöd fås ihop från supporters som kan hjälpa Mozz med det ekonomiska. :hihi

Hade onekligen varit intressant att dra ner till Qatar för att se Mozz köra som en vilde, eller ja, bromsa som en vilde. Och kanske lite MotoGPsäsongsstart när man ändå är i krokarna liksom. :tummenupp

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Hoj
Me3.

Aldrig velat se MotoGP men för detta skulle jag kunna offra mig.

:Bugar:Bugar

- - - Updated - - -

Med lite tur kan ju ett litet överflöd fås ihop från supporters som kan hjälpa Mozz med det ekonomiska. :hihi

Hade onekligen varit intressant att dra ner till Qatar för att se Mozz köra som en vilde, eller ja, bromsa som en vilde. Och kanske lite MotoGPsäsongsstart när man ändå är i krokarna liksom. :tummenupp

Hjälp, vad är det som startat här???:va:va:):)

- - - Updated - - -

Tja, Qatar har jag inte varit till. :tummenupp

Såja, NU blev det rätt!!!!:D

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Min erfarenhet säger mig att man får de bästa priserna ca 3-4 månader innan man ska flyga, så jag tror att det kan gå att ordna ett pris runt 3500 kr om vi letar lite och håller varandra uppdaterade.

(Vi har flugit två ggr till Dubai på semester och då har vi betalat ca 3500 kr för biljetterna)

..................Vad håller vi på med ? - Vi har nu tagit de första trevande stegen mot Qatar. Och jag vet var det kommer sluta....Och varför inte !! Kan ju som sagt bli precis hur bra som helst.

Låter som man får bevaka detta framöver nu, låter som en bra idé och en rolig grej att göra, bra start på MotoGP säsongen med. :hihi :tummenupp

Yzf R1

R_is_for_Respect
Gick med
29 Dec 2012
Hoj
YZF-R1
EN!!! Det är 28 juh!!! Fler som trycker bromsa än gasa!!! Får INGEN pippa nuförtiden????:va

29 nu..............och det är INTE jag :D

Någon don´t gillar dig very much. Antagligen någon snubbe som sitter och rensar cacheminnet och på så sätt kan rösta gång på gång på.......

Men det var en "Bromsa" när jag skrev mitt förra inlägg.

Last edited:

CarlXVII

Medlem
Gick med
5 Aug 2008
Hoj
R1, YZ450, Bol d´or 900
Verkar vara nå'n lättroad figur som tycker att det är kul att trycka (-) på allt på Bike.se.

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
40:tummenupp

Bra fråga, Rav3n! Svårt att förstå.. Gillar man inte Mozz kan man ju hållakäften, fett tråkigt att bromsa..

VI GILLAR DIG KAMRAT:yoparty

Tänkte på de, Mozz messar, "fick du tischan". Sen messa man lite. Jag messar alltså med en av Sveriges snabbaste roadracing förare. Fotbollens Zlatan eller Guy Martin... Det tycker fan ja är lite coolt. Racingen i Sverige är skön:jäs

Last edited:

Startgas

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Aug 2005
Hoj
Gasgas 450 quad
Är det samma stackare måhänds som ondgjorde sig över att Stensmo var wildcard i ett gp 250 för några år sedan...

Edit: I princip alla deras artiklar har lika många bromsa som gasa. Måste vara ena riktigt nedstämda människor som hänger på den sidan.

Last edited:
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...