#22 Mozz kör Emiratiska Mästerskapen 2014!

Magnus S

Ny medlem
Gick med
13 Jun 2008
Ort
Göteborg
Hoj
07-Yamaha R6, 08-Yamaha xt660z, 10- Aprilia RSV4 2010
Ang. skinnställets bärande vintertid!
Det är väl som vilken onePiece som helst som man har i tv-soffan enda skillnaden är att våra är i skinn...
More Kinky kan det ju inte bli gärna.....

Lycka till Mr Mozza.....:yoparty:yoparty
Jag håller tummarna och jag tror även att jag har hela SMC väst med mig i den lyckoönskningen......
Hoppas få se dig hemma på Falken i sommar någon gång men då ska det bero på att det är uppehåll i Dubai inget annat...
Kör hårt och :smasha skiten ur dem där nere...
 

PeteR1

För gammal för att dö ung.
Gick med
30 Aug 2012
Ort
Karlstad
Hoj
600+650+800+1000x2
Jag har hört att skinnstället krymper på bredden om man tar av det på vintern.
Därför har jag mitt dubbla skinnställ på mig året om... :3freak
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Ang. skinnställets bärande vintertid!
Det är väl som vilken onePiece som helst som man har i tv-soffan enda skillnaden är att våra är i skinn...
More Kinky kan det ju inte bli gärna.....

Lycka till Mr Mozza.....:yoparty:yoparty
Jag håller tummarna och jag tror även att jag har hela SMC väst med mig i den lyckoönskningen......
Hoppas få se dig hemma på Falken i sommar någon gång men då ska det bero på att det är uppehåll i Dubai inget annat...
Kör hårt och :smasha skiten ur dem där nere...

8-åringen drog på sig hjälmen och stod med den på sig i fem sekunder med IMMIGT visir:
- HALLÅ, hur öppnar man, här luktar det MYCKET pappa!!!

:) Och vad luktar det i hjälmen? Ja det vet nu juh: Svett, svett, svett, mjäll, svett svett och svett!!!!
 

jorpes

Soppatorsk sen Punka. Lökmekmiss?
Gick med
11 May 2003
Ort
Lindome
Hoj
R1 -08
Blev ju ett toppenreportage.

Snyggt. (tänkte för en sekund när skolan filmades genom cykelkorgen att vi skulle få åka ett gopro on board varv runt skolgården på damcykeln..)
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
News update 11 February 2014
Regions top motor racing series' and best drivers gather for championship action at Dubai Autodrome this weekend
On the bill races for Porsche GT3 Cup Challenge ME, NGK Racing Series, UAE Sportbikes Championship, Radical ME Cup and Formula Gulf 1000
The Dubai Motorsport Festival takes place at Dubai Autodrome this weekend - Friday and Saturday - with an impressive schedule of top notch championship racing and a host of paddock based, off track, activities for race fans.

The highlight of the weekend is without doubt the return of the rip roaring, flame belching Porsche GT3 Cup Challenge Middle East where the region's top drivers will battle it out in Rounds 9 and 10 of the GCC's premier motor racing series.

The likes of Al Nabooda Racing's Clemens Schmid and Karim Al Azhari, Kuwaiti ace Zaid Ashkanani Saudi prince Abdulaziz Al Faisal and the UAE's very own Sheikh Hasher Al Maktoum and Saeed Al Mehairi in Skydive Dubai colours will square up to deliver two epic races during the course of the weekend, in identical 400 horsepower purpose built race cars run by Lechner Racing.

Also on the bill are Rounds 9 and 10 of the NGK Racing Series which take place on Friday and Saturday respectively, where the country's top tin top competitors will battle it out in Class 1, Class 2 and Clio Cup.

For the two wheel aficionados the UAE Sportbikes invariably produce large dollops of exciting racing, with the UAE Championship at stake for 600 Class riders, along with the 'race-within-the-race' Rookie Cup and the non championship 1000 Class.

Adding to the variety are two mini enduro races counting towards the Radical Middle East Cup where a mix of gentlemen drivers and semi-pro racers mix it up on track in Le Mans style prototype cars.

Formula Gulf 1000, featuring some of the regions most talented youngsters, add extra value to the packed two days of racing.
On Friday, 14 February, qualifying starts at 09:40am, followed by the first of five races at 13:50pm. The next day, Saturday, qualifying begins at 10:25 with the first of the day's five races set to be flagged off at 11:05 am.

During the course of both days entry is free for spectators and there will be a host of activities in the Autodrome paddock to keep race fans of all ages well entertained, with snacks and refreshments available in the Pit Stop lounge above the pit garages.

Entry for spectators is free with access to the grandstands and paddock area.
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Igen!!! Detta är ju som ett skott i armen! Vid gaten:

- So where are you off to?
- Dubai
- Nice! Holiday?
- Well, I'm actually going there to race motorbikes, at the Dubai Grand Prix.
- Far out! So your'e a racer?
- Yepp!

Att resa iväg med incheckad racingutrustning och kalsonger, badbyxor och pass i ett litet handbagage til ett race långt borta… FIFAN! It sure beats Åsen!:) Löjligt fånigt nöjd är jag!
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Det värsta är väl att till skillnad från andra missbruk så är inte ens första fixen gratis... :3freak

Jo men i mitt fall var den det: kompis lanar ut sin trimmade Zündapp till undertecknad.... OCH SA VAR MAN FAST!!!!!!!!!!!!!
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Jorpes meddelar att hans flight från Landvetter till London är försenad och han riskerar att missa anslutningen till Dubai!!!!!!

Hur ska det gå, tänk om han blir sen???? = ingen "mek" som flyger quadcopter, kör radiostyrd bil, glömmer att tanka….

Plötsligt känner jag mig så ensam…. Bara jag ute i den vida världen….
 

jorpes

Soppatorsk sen Punka. Lökmekmiss?
Gick med
11 May 2003
Ort
Lindome
Hoj
R1 -08
Står i en låång kö till customer service. Där blir det ombokningar och hotellnätter, har jag tur kommer jag ner lagom till racedags och en öl, sen hem igen. Attans flygeri alltså.

Mozz: Landar vid 8 tiden torsdag kväll istället
 
Last edited:

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Står i en låång kö till customer service. Där blir det ombokningar och hotellnätter, har jag tur kommer jag ner lagom till racedags och en öl, sen hem igen. Attans flygeri alltså.

Mozz: Landar vid 8 tiden torsdag kväll istället

TRÅKIGT!!!!!! TRÅKIGT!!!!!!
Jag får hålla ut, ensam, i öknen…. I REGNET! Det regnade när jag landade för två timmar sedan!!!! :3freak
Hoppas det slutar!
 
Nyheter
Grusbus, mellanklass!

Just nu befinner sig Allt o...

Triumph Bonneville T120 Elvis Presley Limited Edition

Triumph har presenterat spe...

Bastianini och Viñales bildar KTM-kvartett med Binder och Acosta

KTM har presenterat en helt...

Svenskt i Indians hojbyggarserie

I sjätte avsnittet av India...

Triumph Bonneville T120 Elvis Presley Limited Edition

Triumph har presenterat spe...

KTM presenterar 2025 års EXC-modeller

2025 års EXC-modeller från ...

ExploreBike: Gratis kurs för motorcykeläventyr

Nu kan du lära dig hur man ...

Husqvarna TE125 gör comeback

Husqvarna har fyllt på 2025...

Invigning MC Collection

Någon i folksamlingen på me...

Stenegärd på Tidö idag

Idag, den 18 juni, startar ...

Top