Hade Marquez eldat på kanske han hamnat mellan JL och DP istället för att störa och sakta ner Rossi... Ah well, MM har tappat all respekt i mina ögon, Rossi har tappat en hel del, och JL snackade bort en hel del på presskonferensen.
Själv hoppas jag på en larvigt stark Pedrosa nästa säsong.
MM har ökat i respekt hos mig iaf, rossi försöker med sina töntiga mind-games återigen och kommer med helt bisarra anklagelser i ett försök att få marc att köra hårt mot lorre och gynna sigsjälv, det får omvänd effekt och marc ser rakt igenom det och istället för att hjälpa patetiska rossi att ta titeln så gör han tvärt om. På banan säger marc att vill du anklaga mig för att hjälpa lorre ska du få se hur dte verkligen ser ut när jag hjälper lorre, helt rätt gjort! sånt jävla skit rossi sysslar med hör inte hemma i motoGP.
Marc såg igenom Rossis sociopatiska tendenser att försöka manipulera folk och respekt till han för det.
JLO har rätt i sak under presskonferensen men han är ju inte direkt nåt PR geni, och han säger mycket han inte borde, dock han han ju under flera år utsatts för vuxenmobbing från rossis sida, och rossi har även fått sina fans att bua ut lorenzo i flera år för att försöka knäcka han ännu mer då rossi vet att han är en sämre förare (som han själv sagt).
I övrigt håller jag med, en vinst för Dani hade varit underbart, han förtjänar dte verkligen har varit så så nära så många ggr och alltid fallit på målsnöret, tror tiden börjar rinna ut för han också. Dani världsmästare 2016