kasal
Medlem
- Gick med
- 3 Oct 2007
- Hoj
- Husqvarna 701 Enduro -19, KTM 350exc Six Days -18, KTM 990 SMR -10
Nu blir jag lite besviken på Rossi. De här låter bara bittert men vad vet jag
Eller är det en väldigt seriös form av ironi? Låter inte alls som Rossi, mer som ett aprilskämt.
Jag tror att det här är taktik och dimridåer. Om nu Rossi verkligen känner så här är jag övertygad att han efter snart 20 år i GP är smart nog att inte säga det. Varför skulle han visa sig sårbar och lipa i pressen, på vilket sätt skulle det hjälpa hans sak ?
Däremot ,att skjuta ur sig en sån här grej kan möjligen få en mindre iskall och rutinerad förare ( eller kanske två ) att möjligen tappa lite av focus inför själva racet.
Nästa utspel från Rossi är att Dorna betalat Marc att leka med de andra och att göra rejset spännande då Dorna hade otroligt svårt att få en titelsponsor till PI.Oavsett vilket, det är rejsing, och det blev ett jävligt spännande race av det hela.
Helt klart ett mind game, nästa gång Marquez ligger bakom Lorenzo så kommer han vilja gå om för att visa att Rossi hade fel.
Exakt detta. Jag vill tro att Marquez är såpass mogen att han kan ignorera allt det där. Men det är inte alls säkert. Rossi är i MotoGP för att vinna, och han gör allt för att vinna. Han vet att han inte kan vinna på ren fart, utan han måste sätta spöken i Marquez och Lorenzos huvuden. Marquez ser han nog som en enklare måltavla än Lorre.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|