oscar skrev:Vågar inte be om mer ledigt så det blir kval direkt för min del!![]()
Vill du att jag ska ta ett snack med din chef??
oscar skrev:Vågar inte be om mer ledigt så det blir kval direkt för min del!![]()
Chrille skrev:Vill du att jag ska ta ett snack med din chef??
Chrille skrev:Vill du att jag ska ta ett snack med din chef??
oscar skrev:Sluta spamma o börja plugga bromspunkter redan nu istället! Annars lär det bli rena rouletten ute på banan....![]()
Gulsnabbtrajja skrev:
Nu måste jag ju spöa upp Sköld eller nån![]()
Macho Woman skrev:....
För bilden på Chrille ger jag 9.254 i estetiskt värde.![]()
Chrille skrev:Vilken av dom![]()
Vänta bara till Mattias eller Johan plockar fram Bilden
Chrille skrev:Var hittar ni all skit?!? Sparar ni allting![]()
Macho Woman skrev:Här tror jag att jag kan tala även för Åsa. Klarar du det lovar att vi att göra samma sak som vi lovade att göra om du kom ner på 1.12.5 på Keleåsen. Kan det vara något?
ZoulFly skrev:Är ju ANMÄLD men har seriösa problem med att jag i såna fall behöver ha med mig barnen och någon som kan ta hand om dom o-m det nu skulle hända nånting. Alla förslag välkomnas och det gör ingenting alls om dom är av det seriösa slaget![]()
Macho Woman skrev:Barn är inga problem. Jag har en femårig pedagogisk utbildning. Överlåt dem till mig?
ZoulFly skrev:Kanon...då har du mer utbildning på att ta hand om dom än migVilka dagar kommer du vara där, tror du???
Macho Woman skrev:Inte den blekaste aning än. Men jag är ledig så jag kan vara där så fort de öppnar. Vid vilken tidpunkt behöver du barnvakt?
Macho Woman skrev:Inte den blekaste aning än. Men jag är ledig så jag kan vara där så fort de öppnar. Vid vilken tidpunkt behöver du barnvakt?
Ja det behövsstavgren skrev:Vilken affärsidé, RR-dagis!![]()
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |
![]() |
Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson
Foto: Joachim Cruus Inf... |
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |