25 platser kvar i R600/1000 på Anderstorp

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Skärp er nu för fan! Jag kommer ju att vara där. Roligare än så blir det inte!

För bilden på Chrille ger jag 9.254 i estetiskt värde. :rock

Last edited:

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Gulsnabbtrajja skrev:

Nu måste jag ju spöa upp Sköld eller nån :eek:

Här tror jag att jag kan tala även för Åsa. Klarar du det lovar att vi att göra samma sak som vi lovade att göra om du kom ner på 1.12.5 på Keleåsen. Kan det vara något?

Åsa

Triumph I am
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Speed Triple -11
Macho Woman skrev:
Här tror jag att jag kan tala även för Åsa. Klarar du det lovar att vi att göra samma sak som vi lovade att göra om du kom ner på 1.12.5 på Keleåsen. Kan det vara något?

I'm on :tummenupp :D

ZoulFly

RR-pensio
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gixxer 1000/CRF 250 R
Är ju ANMÄLD men har seriösa problem med att jag i såna fall behöver ha med mig barnen och någon som kan ta hand om dom o-m det nu skulle hända nånting. Alla förslag välkomnas och det gör ingenting alls om dom är av det seriösa slaget :D

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
ZoulFly skrev:
Är ju ANMÄLD men har seriösa problem med att jag i såna fall behöver ha med mig barnen och någon som kan ta hand om dom o-m det nu skulle hända nånting. Alla förslag välkomnas och det gör ingenting alls om dom är av det seriösa slaget :D

Barn är inga problem. Jag har en femårig pedagogisk utbildning. Överlåt dem till mig?

ZoulFly

RR-pensio
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gixxer 1000/CRF 250 R
Macho Woman skrev:
Barn är inga problem. Jag har en femårig pedagogisk utbildning. Överlåt dem till mig?

Kanon...då har du mer utbildning på att ta hand om dom än mig :D Vilka dagar kommer du vara där, tror du???

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
ZoulFly skrev:
Kanon...då har du mer utbildning på att ta hand om dom än mig :D Vilka dagar kommer du vara där, tror du???

Inte den blekaste aning än. Men jag är ledig så jag kan vara där så fort de öppnar. Vid vilken tidpunkt behöver du barnvakt?

Åsa

Triumph I am
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Speed Triple -11
Macho Woman skrev:
Inte den blekaste aning än. Men jag är ledig så jag kan vara där så fort de öppnar. Vid vilken tidpunkt behöver du barnvakt?

Det är väl framförallt på kvällarna när öltältet är öppet ;)

ZoulFly

RR-pensio
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gixxer 1000/CRF 250 R
Macho Woman skrev:

Har inte en aning ännu...det här är ett projekt som kräver en hel del insatser, framför allt så måste barnen avprogrammeras efter rätt intensiva skräckkampanjer om hur farligt och ansvarslöst det är med RR :rolleyes: Och troligen är det bara dottern som ska med, för sonen är upptagen på annat håll.

Så här ser dom i alla fall ut så du vet vilka du ska leta efter när jag förirrat mig till öltältet ;) Carlan, 11 bast och Fansan är 9.

Bifogat

• img_0682.jpg
    img_0682.jpg
    51.5 KB · Visningar: 175
Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...