Snabbe_jag
Kalla på Åsa!!!
ZoulFly skrev:
Så här ser dom i alla fall ut så du vet vilka du ska leta efter när jag förirrat mig till öltältet Carlan, 11 bast och Fansan är 9.
Tycker du var feg som inte la ut bild direkt på dina telingar
ZoulFly skrev:
Så här ser dom i alla fall ut så du vet vilka du ska leta efter när jag förirrat mig till öltältet Carlan, 11 bast och Fansan är 9.
Snabbe_jag skrev:Tycker du var feg som inte la ut bild direkt på dina telingar
ZoulFly skrev:Eh...nu är jag inte med???
oscar skrev:Jag vill köra men vågar knappt be om mer ledigt! Fast man måste kanske inte köra träningen... Hmm...
BrInK skrev:äh träna e gay! vi kör upp fredag kväll oscar.
sen e det skit samma var i från du startar för du lär ändå va om mej innan rakan e slut.....
ZoulFly skrev:Har inte en aning ännu...det här är ett projekt som kräver en hel del insatser, framför allt så måste barnen avprogrammeras efter rätt intensiva skräckkampanjer om hur farligt och ansvarslöst det är med RR Och troligen är det bara dottern som ska med, för sonen är upptagen på annat håll.
BrInK skrev:äh träna e gay! vi kör upp fredag kväll oscar.
sen e det skit samma var i från du startar för du lär ändå va om mej innan rakan e slut.....
Macho Woman skrev:De såg ju helt normala ut. Vet inte vad jag hade väntat mig med en sådan farsa.
Jag tänkte lära dem boråsiska och teori kring sex & samlevnad.
De är väl trötta av sig, va? Jenny behöver också stora doser öltält.
ZoulFly skrev:Ja, dom är övertrötta av sig...på morgnarna. Dom lägger sig tyvärr extremt sent...i alla fall på somrarna och i alla fall i sin fars sällskap. Men det är lugnt, dom är med mig på kvällstid så du kan härja fritt i öltältet
Utbildningsplanen ser f.ö. helt ok ut...det börjar väl bli dags för sånt Och det där kommer dom aldrig vilja lyssna på om det kommer från mig, misstänker jag.
Macho Woman skrev:Okej. Då säger vi det. På dagtid är de mina. Jag tror att du kommer att få en rejäl överraskning när du ser mig kring barn. Jag får en helt annan personlighet. Folk i rr-depån lär bli duktigt förvånade. Jag kan bete mig vuxet.
Åsa #96 skrev:NEJ!!!! så kan vi väl inte ha det, då rubbas ju hela depåns sinnesrubbning, livet kommer att bli grått å trist - som reklamen för BOBs flaskmarmelad. Detta måste vi göra något åt.
Troligen kvalar jag ändån inte in, så då kan vi ju hjälpas åt.
He, he - ungarna vet inte vad dom har att se fram emot Dom kommer att ÄLSKA motorcyklar efter den helgen, och tvinga Sål Farsan att köpa minimoto till dom
Snabbe_jag skrev:Klart att du kvalar in, annars blir det
Macho Woman skrev:Okej. Då säger vi det. På dagtid är de mina. Jag tror att du kommer att få en rejäl överraskning när du ser mig kring barn. Jag får en helt annan personlighet. Folk i rr-depån lär bli duktigt förvånade. Jag kan bete mig vuxet.
Ghhaaaa Negligé.... (med homerröst)ZoulFly skrev:Lugn, lugn, lugn...det räcker ju med den tid jag är ute och kör. Du får inte negligera ditt ansvar som depåvärdinna, som du märker på reaktionerna
Gulsnabbtrajja skrev:Ghhaaaa Negligé.... (med homerröst)
Gulsnabbtrajja skrev:Ghhaaaa Negligé.... (med homerröst)
Macho Woman skrev:Så du tycker att barnen ska vaktas av en berusad, gapig, illrödhårig kvinna endast iklädd negligé?
Gnäll inte på mig, det var ZoulFly som börja...Macho Woman skrev:Så du tycker att barnen ska vaktas av en berusad, gapig, illrödhårig kvinna endast iklädd negligé?
Gulsnabbtrajja skrev:Gnäll inte på mig, det var ZoulFly som börja...
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |