Jag har klarat av 2 highsiders i årFixx skrev:det är bara jag som kan high sideda av mig oscar och pålle..
Pålle skrev:Nu är det i mitt fall inte problemet![]()
Men jag vill slåss om uppklassningspoäng, inte bli hopplöst frånåkt av megatrimmade supersport hojar som folkessons med 134RWHP![]()
Tyvärr besitter jag inte övernaturligt mycket talang..
Åsa #96 skrev:Jag visste inte att Folkesson kör R600, eller missuppfattade jag dig nu![]()
Eller hur menade du![]()
He, he - kul att knarka ned sig med pillar, livet blir mkt![]()
Fixx skrev:Ta dig samman människa... du får inte dela tält med mig och oscar om någon tävling går samtidigt.
GSXR1100R skrev:Jag har klarat av 2 highsiders i årvad vann jag
![]()
Fixx skrev:Ta dig samman människa... du får inte dela tält med mig och oscar om någon tävling går samtidigt.
oscar skrev:Alla är redan rädda Åsa!![]()
GSXR1100R skrev:Knudan din jäla norrlänning, lär dig det någon gång.
Dessutom så vill vi inte missa när Pålle highsidar igen, han är ju jätteduktig på att klota.
Intresset för 250 SP växer, vem vill inte köra i en klass där man slipper att bli utkvalad, inte kul att nöta bänk hela söndagen istället för att tävla som läget är nu i R-600/1000.
Argument som kör snabbare biter inte på mig, 40-60 st anmälda och 32 som får köra måste va fel.
Äh, din tråkmånssombaravillattallaskaköragsxr1000somgår300km/hminst!EazyLiving skrev:Hrmm.... Dags för rättning igen. Moralkärringsbiten måtse ha smittat av sig från Bj.o,rn??![]()
SP250 intresset krymper, inte växer. Kolla startlistorna från förra året och jämför med årets.
EazyLiving skrev:Hrmm.... Dags för rättning igen. Moralkärringsbiten måtse ha smittat av sig från Bj.o,rn??![]()
SP250 intresset krymper, inte växer. Kolla startlistorna från förra året och jämför med årets.
Vad gäller utkvalningar i R600/1000, så skedde det enbart på Falken. Övriga banor har alla fått åka på (utom Dennis på Sviestad, men han har ju fegat alla andra tävlingar, så det är rätt åt honom!!)
Om det nu skulle vara så att alla blir utkvalade, varför var det inte fulla startfält på Anderstorp, Knutstorp, Gelleråsen, Danmark, Finland å Norge i båda Rookieklasserna?
Så det så!!!
Jag har för mig att det va en Skåning på Sviestad åxå.Jalle skrev:Rättning nr 2 - right back to you:
Jorå, det var ngn som fick nöta bänk även på Gelleråsen.![]()
Torkel skrev:...Sen begriper jag inte varför du alltid ska gå i bräschen för att skriva ner 250SP, är det något du retar dig på i den klassen eller är du bara allmänt obstinat??? Allvarligt!
Närmare det dubbla.Torkel skrev:-snip-
Var det inte runt 80 st som tagit ut officiella startnummer i R600?
Jalle skrev:Rättning nr 2 - right back to you:
Jorå, det var ngn som fick nöta bänk även på Gelleråsen.![]()
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |