27/9 tjejkörning STOCKHOLM

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
fax skrev:
Nedrans va tarvliga ni är. :gråta
Näää... Inte vara så'n nu!!!

Vi fixar tjejgrejer och du fixar killgrejer! Inte så tarvligt, bara enkelt och självklart! :hej

Och jag som har lovat Prillan att jag INTE ska spamma i den här tråden... Det går inte så bra... :rodnar

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
FÖR FANKEN!
Jag är med!! :hej
Pissmyran åxå tror jag.
Fast jag e tjingad på kvällen dock :eek: Men va faen tjejor vi har ju hela vintern på oss sen :rock

UpplandsVäsby hittar jag inte ETT SKIT i...
Sällskap från Enköping-Uppsala hållet önskas... :hej

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Yasha skrev:
Näää... Inte vara så'n nu!!!

Vi fixar tjejgrejer och du fixar killgrejer! Inte så tarvligt, bara enkelt och självklart! :hej

Och jag som har lovat Prillan att jag INTE ska spamma i den här tråden... Det går inte så bra... :rodnar
Fyyyy på sej :mattias
fast.. de va väl ändå fax som började?:va

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
1) Prillan73
2) Frida (ta med tjejkompisen, hon gillar säkert att åka hoj :))
3) Yasha
4) Åsa #96
5) betsy
6) *haha, jag knep plats sex!* Tinatjejen (f.d. Tjejåkaledare :eek: )

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Tinatjejen skrev:
FÖR FANKEN!
Jag är med!! :hej
Pissmyran åxå tror jag.
Fast jag e tjingad på kvällen dock :eek: Men va faen tjejor vi har ju hela vintern på oss sen :rock

UpplandsVäsby hittar jag inte ETT SKIT i...
Sällskap från Enköping-Uppsala hållet önskas... :hej
När du säger det så tog jag för givet att det var McD vid Stora Väsby, men jag kan ju i så fall vara ute och cykla?!? OM det är den McD, vilken sida träffas vi på? Om det INTE är det McD som ligger på båda sidor av E4:an vi pratar om, vad pratar vi om då?!? ÄR det svårt att hitta?!?
:skrämd

Jag och Åsa ska ju ta oss från S-tälje...och vill gärna hinna fram så vi kan vara med på krokvägarna vi med!!!
:p

Edit: Jag såg just på McDs hemsida att det FINNS en McD i Upplands Väsby också, alltså ÄR det dit vi ska?!?

Last edited:

betsy

Fuck cancer
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Liten Galen
Virrpanna! :p
där vi släppte Prillan å Anna, innan vissa åkte tokfort( jäkla rejshojsfasoner :tummenupp ) på motorvägen å vi andra som inte haft kort så länge bara åkte lagom fort... :6surkart

Ä du me? :va

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
betsy skrev:
Virrpanna! :p
där vi släppte Prillan å Anna, innan vissa åkte tokfort( jäkla rejshojsfasoner :tummenupp ) på motorvägen å vi andra som inte haft kort så länge bara åkte lagom fort... :6surkart

Ä du me? :va
:p Jag är med! :tummenupp

Men jag vet inte vilka du pratar om?!? För jag har bara haft körkort i ett år och jag åker ALLTID lagom fort! Det måste ha varit Cecilia! :fakta Jag såg en ZX6:a i backspegeln... öööh försvinna i horisonten!!! :crash

FÖRLÅT! Men det här låta-bli-att-spammandet går inte så bra... :(

betsy

Fuck cancer
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Liten Galen
Yasha skrev:
:p Jag är med! :tummenupp

Men jag vet inte vilka du pratar om?!? För jag har bara haft körkort i ett år och jag åker ALLTID lagom fort! Det måste ha varit Cecilia! :fakta Jag såg en ZX6:a i backspegeln... öööh försvinna i horisonten!!! :crash

FÖRLÅT! Men det här låta-bli-att-spammandet går inte så bra... :(

Det där va ju min kommentar :hördu Det är jag som kör lagom...
Skylla ifrån sig !:notme

Oj hoppsan Prillan... va inte jag som började :hej

Pissmyran

Ny medlem
Gick med
19 Jul 2003
Hoj
GPX600R
Jag e oxå på, iallafall på själva körningen. Tina, vi kan väl samåka en bit iallafall, antingen möts vi upp vid typ skokloster, eller i Uppsala...

1) Prillan73
2) Frida (ta med tjejkompisen, hon gillar säkert att åka hoj )
3) Yasha
4) Åsa #96
5) betsy
6) *haha, jag knep plats sex!* Tinatjejen (f.d. Tjejåkaledare )
7) Pissmyran (Dez)

crazy88

FD : NINJA_1
Gick med
9 Jul 2003
Hoj
R1000
Pissmyran skrev:
Jag e oxå på, iallafall på själva körningen. Tina, vi kan väl samåka en bit iallafall, antingen möts vi upp vid typ skokloster, eller i Uppsala...

1) Prillan73
2) Frida (ta med tjejkompisen, hon gillar säkert att åka hoj )
3) Yasha
4) Åsa #96
5) betsy
6) *haha, jag knep plats sex!* Tinatjejen (f.d. Tjejåkaledare )
7) Pissmyran (Dez)
8) ninja1 eller faan det va ju bara tjejer som får åka :p :cool:

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
Mac D i Väsby är INTE den vid Stora Väsby. Sväng av motorvägen mot Upplands Väsby, kommer upp till stor rondell. Då ser ni Mac D om Ni inte är blinda. Men sväng höger i rondellen, ner mot rödljusen. Då har ni Mac D på Er vänstra sida. Sväng vänster i rödljuskorsningen och sedan nästa vänster. På plats :)

Hörrni...listan stämmer inte...bara så Ni vet.
Som Prillan flititg skrivit så finns frågan ute på flera forum och därav är inte alla med samt att listan här är fel i alla fall utan dom. Det pga att vi inte skulle skriva någon lista..och alla skrev alltså inte en lista ...;)

Utan att få stryk från alla håll och kanter nu så tar jag chansen och komma med en "kom ihåg sak"
Kolla runt Er och se om Ni inte kan samåka från flera håll med varandra till Mac D.

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Liwa1 skrev:
Mac D i Väsby är INTE den vid Stora Väsby. Sväng av motorvägen mot Upplands Väsby, kommer upp till stor rondell. Då ser ni Mac D om Ni inte är blinda.
Jaha, tack för den!!! :D

Jag får skylla på att jag är gammal, vimsig och har uruselt lokalsinne, för ngt annat kan jag inte komma på... :rodnar Ja, just det... TOKIG var det också, jag visste väl att det var något jag hade glömt! :p

Vi borde klara oss utan lista, de som är där den 27:e är de som kommer att vara med, så enkelt är det! Eller?!?

Åsa

Triumph I am
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Speed Triple -11
Liwa1 skrev:
Hörrni...listan stämmer inte...bara så Ni vet.
Som Prillan flititg skrivit så finns frågan ute på flera forum och därav är inte alla med samt att listan här är fel i alla fall utan dom. Det pga att vi inte skulle skriva någon lista..och alla skrev alltså inte en lista ...;)

Sorry, visst inte att det fanns fler trådar.... Ska genast ta bort listan.

Vi ses den 27e :hej

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Åsa #96 skrev:
Sorry, visst inte att det fanns fler trådar.... Ska genast ta bort listan.

Vi ses den 27e :hej
Så, nu ska vi inte vara så kinkiga! Låt du listan stå kvar där så det syns att vi är välorganiserade och duktiga, så får vi iaf se vilka som dyker upp och inte! :mattias

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen fara Åsa#96, "låt stå" som läraren skrev på tavlan i klassrummet :D

Om man inte ser Mac D så kommer man nästan kvadda in i det om man åker snett rakt fram i rondellen :tummenupp
Så JA Yasha!!! Du är blind om du inte ser ;)

Jag kommer några minuter tidigare och svingar en bägare (med milkshake alltså). Kanske till och med äter frukost där. Vi ska ju vara där i "ottan" :p

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ett förslag.

Nu med bara tjejer, ta en tur till Järfälla go-kart bana och ta ett stopp för köra lite kart?.
Tror det kostar 100 kr. Om det är flera som vill så kan vi göra det och dom som inte vill kan titta på och skratta läppen av sig åt dem ute på banan :hej

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning