Åsa
Triumph I am
Fixa själv fax
Näää... Inte vara så'n nu!!!fax skrev:Nedrans va tarvliga ni är.
Fyyyy på sejYasha skrev:Näää... Inte vara så'n nu!!!
Vi fixar tjejgrejer och du fixar killgrejer! Inte så tarvligt, bara enkelt och självklart!
Och jag som har lovat Prillan att jag INTE ska spamma i den här tråden... Det går inte så bra...
När du säger det så tog jag för givet att det var McD vid Stora Väsby, men jag kan ju i så fall vara ute och cykla?!? OM det är den McD, vilken sida träffas vi på? Om det INTE är det McD som ligger på båda sidor av E4:an vi pratar om, vad pratar vi om då?!? ÄR det svårt att hitta?!?Tinatjejen skrev:FÖR FANKEN!
Jag är med!!
Pissmyran åxå tror jag.
Fast jag e tjingad på kvällen dock Men va faen tjejor vi har ju hela vintern på oss sen
UpplandsVäsby hittar jag inte ETT SKIT i...
Sällskap från Enköping-Uppsala hållet önskas...
Jag är med!betsy skrev:Virrpanna!
där vi släppte Prillan å Anna, innan vissa åkte tokfort( jäkla rejshojsfasoner ) på motorvägen å vi andra som inte haft kort så länge bara åkte lagom fort...
Ä du me?
Yasha skrev:Jag är med!
Men jag vet inte vilka du pratar om?!? För jag har bara haft körkort i ett år och jag åker ALLTID lagom fort! Det måste ha varit Cecilia! Jag såg en ZX6:a i backspegeln... öööh försvinna i horisonten!!!
FÖRLÅT! Men det här låta-bli-att-spammandet går inte så bra...
8) ninja1 eller faan det va ju bara tjejer som får åkaPissmyran skrev:Jag e oxå på, iallafall på själva körningen. Tina, vi kan väl samåka en bit iallafall, antingen möts vi upp vid typ skokloster, eller i Uppsala...
1) Prillan73
2) Frida (ta med tjejkompisen, hon gillar säkert att åka hoj )
3) Yasha
4) Åsa #96
5) betsy
6) *haha, jag knep plats sex!* Tinatjejen (f.d. Tjejåkaledare )
7) Pissmyran (Dez)
Jaha, tack för den!!!Liwa1 skrev:Mac D i Väsby är INTE den vid Stora Väsby. Sväng av motorvägen mot Upplands Väsby, kommer upp till stor rondell. Då ser ni Mac D om Ni inte är blinda.
Liwa1 skrev:Hörrni...listan stämmer inte...bara så Ni vet.
Som Prillan flititg skrivit så finns frågan ute på flera forum och därav är inte alla med samt att listan här är fel i alla fall utan dom. Det pga att vi inte skulle skriva någon lista..och alla skrev alltså inte en lista ...
Så, nu ska vi inte vara så kinkiga! Låt du listan stå kvar där så det syns att vi är välorganiserade och duktiga, så får vi iaf se vilka som dyker upp och inte!Åsa #96 skrev:Sorry, visst inte att det fanns fler trådar.... Ska genast ta bort listan.
Vi ses den 27e
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |