Prillan73
Lagom e bäst.....
Minimoto tar vi nästa gång !
Har bokat bord till kvällen nu ! Där de har god o bra mat ! Till hyffsade priser !!
Har bokat bord till kvällen nu ! Där de har god o bra mat ! Till hyffsade priser !!
Carolina Riedel skrev:Jag vill också köra gocart!! Har aldrig gjort det!!
Hänger med på kvällen MEN har ingen cykel att köra med er
Någon som vill låna ut en
Men jag vet inte vilka du pratar om?!? För jag har bara haft körkort i ett år och jag åker ALLTID lagom fort! Det måste ha varit Cecilia! Jag såg en ZX6:a i backspegeln... öööh försvinna i horisonten!!!
Mcbudet skrev:Carolina Min cbr 900 står och nog och sover den dagen! och vill du låna den så är det bara att höra av dig! Mvh Freddie
Jag kör så lugnt och fint så... och du var ju inte så sen att hänga på! GILLAR!!!Räven skrev:Viiiiisstvisst!!! det är nog du som är fartdåren i den här familjen
Mcbudet skrev:Carolina Min cbr 900 står och nog och sover den dagen! och vill du låna den så är det bara att höra av dig! Mvh Freddie
Carolina Riedel skrev:Hur ser alla tider ut?
11 00 Upplands väsby
----- gocart?
19 00 mat och PARTY
Har jag uppfattat rätt
betsy skrev:Ska väl vara 05.15 då... Frukost på McD
Å söndag 09.30
Men jag vet inte, brukar inte va ute så sent å aldrig blir jag bakis heller.....
Så... det är 05:15 söndag morgon på vilket McD som gäller om/när vi kommit ifrån varandra på krogen?!? Eller var det 09:30 med hojarna utanför McD på Sveavägen?!? *fniss*betsy skrev:Ska väl vara 05.15 då... Frukost på McD
Å söndag 09.30
Men jag vet inte, brukar inte va ute så sent å aldrig blir jag bakis heller.....
Carolina Riedel skrev:JAAAAAAAA
Har mailat dig!
Yasha skrev:Jag kör så lugnt och fint så... och du var ju inte så sen att hänga på! GILLAR!!!
Du hänger väl med på kvällen också?!?
Yeah!!! En fruttmoppe som ska med ut och spöa kåphojar på krokvägarna! Önskar min älskling kunde få följa med oxå... Ja ja, jag antar att jag är rätt ENSAM om att vara ledsen för att jag "måste" ta Gixxern...Räven skrev:Såklart jag hänger med på kvällen!! Få se huru jag hänger med på dagen, nu har ninjan gått i ide, dags att lufta xr:en!!
Prillan73 skrev:Hur många som ska med på kvällen är under 27 ??
VIKTIGT !!!
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |