Prillan73
Lagom e bäst.....
betsy skrev:Men jag beter mig så
Ja,DET kan jag hålla med om ! Och det är INGET negativt menat då
betsy skrev:Men jag beter mig så
Prillan73 skrev:Hur många som ska med på kvällen är under 27 ??
VIKTIGT !!!
Prillan73 skrev:Det var bara såhär att stället vi ska till har åldersgräns på 27......men jag sa att det var några bara ! Då var det ok !
Carolina Riedel skrev:Blir tufft då vi alla bara är i övre tonåren!
Hur ofint är det då inte att fråga om 15 damers ålder?!?Prillan73 skrev:Vet....men å andra sidan är det ofint att fråga om en "dams" ålder !!!!! DET kan vi ju säga till vakterna OM de undrar !
Med vår fnissfaktor ska du ge dig sjutton på att ALLA kommer få visa leg! Så vi (ni) som vet med oss (er) att vi (ni) är lite unga, får väl gå sist... Vad rörigt det blev!betsy skrev:Jag får aldrig visa leg...
Yasha skrev:Med vår fnissfaktor ska du ge dig sjutton på att ALLA kommer få visa leg! Så vi (ni) som vet med oss (er) att vi (ni) är lite unga, får väl gå sist... Vad rörigt det blev!
betsy skrev:Som vanligt när du säger nåt då
Röra personifierad..
fick du ordning på vilket McD det var 05.15??
Yasha skrev:
Jaja, man kan ju inte vara bäst på allt!!!
McD kl 05:15... Upplands Väsby?
Det var ju det jag sa!!! Megaposers på Sveavägen, utan hoj... mitt i natten?!?Liwa1 skrev:Sorry att göra er besvikna, men McD i Väsby är inte öppet då. Ni vet väl att Väsby är en liten håla i "Norrland" (med andra ord det är kallt här redan)
Får nog bli McD på Sveavägen eller så
Yasha skrev:Det var ju det jag sa!!! Megaposers på Sveavägen, utan hoj... mitt i natten?!?
Yasha skrev:Vädergudarna är inte snälla just nu... Om det fortsätter så här, med varannan dags äckel-päckelväder, så är lördagens tjejtur i fara!
Gör allt ni kan för att blidka vädergudarna tjejer och killar! Jag VILL köra hoj på lördag!!!
Jo, jag vet... FÖRLÅT!!! Men vi kanske kan hjälpas åt och fixa vädret iaf? Vi lyckades nu i lördags, när min mc-förening var ute på sista höstturen, så det vore väl själva f-n om vi inte kunde fixa EN ynka lördag till...zeal skrev:yasha: jo, vi ska minsann göra så gott vi kan för vädret.. för....
ni vet att ni missar Uppsala Open va ? ;P [/url]
aja.. ska hålla en tumme för er me.
/z
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|