27/9 tjejkörning STOCKHOLM

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Exakt kl 10 börjar det spöregna i S-tälje kan jag tala om!!! Det är inte värre än att jag kan köra upp till Väsby, bara jag vet att det är OK där än så länge...

Är det någon som har koll?

Känns inte SÅ kul att brumma motorväg dit och så blir det inget, för alla andra vet att det är äckel-päckel väder...

/ Desperat Veronica

Prillan73

Lagom e bäst.....
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
pausar...
det REGNAR här och skulle tro att det regnar i Väsby med.det REGNAR i stan på Kungsholmen oxå !!

Vi avvaktar...............

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Det regnar överallt!!! Jag kör gärna ändå, om det inte blir värre än så här, men jag antar att jag blir rätt ensam i så fall!

Räven ringde precis och är på McD på Sveavägen med sin kompis, Mystery Driver. De är BLÖÖÖÖTA och ville inte köra mer hoj!

De tyckte vi skulle sticka iväg och köra minimoto så vi fick köra lite(n) hoj iaf!!!

Åsa

Triumph I am
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Speed Triple -11
Tycker synd om er.
Min plan är/var att möta upp vid gokartbanan. Kommer ni dit eller? (det är kanske utomhus....)

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Det ÄR utomhus, men jag antar att backup-planen är en inomhusaktivitet?!? Jag VILL köra minimoto!!! :rock

Min älskling erbjöd sig just att åka ner i garaget och lägga på regndäck på Gixxern! :D :bow

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Rättelse, det enda jag vet om är PocketBike Center i Tullinge!

Last edited:

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Finns ju gokarthall här i S-tälje också... Är det för långt bort?

Ja, det finns ju en gokarthall i Västberga också!!! Men alla verkar vara fullbokade redan... Tullinge hade drop-in imorgon, men vad hjälper det oss?!?

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
HA HA!!! Det har i princip SLUTAT regna i S-tälje nu!!! :bow (Denna bugning är till vädergudarna.. SLUTA pinka nu!!!)

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
10.35 börja det dugga här i Väsby och nu kommer stora dropar regn, här hjälper nog inte ens regndäck för att det ska bli en rolig köring :(

Jag kollar lite kontakter med Racetown och ser om vi kan få till lite inomhus go-kart.

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Fullbokat i Södertäljehallen oxå...

Vad hade ni för back-up-plan egentligen tjejer... :rolleyes: *fniss*

Men allvarligt, det HAR slutat regna här nu, ska jag sätta mig på hojen?!?

Inte ett dugg sugen på att köra hoj, nääää... :rodnar

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
Backup plan (en av dom var Racetown, men då hoppa på dropp in eftersom vi inte ville boka och ta kostnad om vi inte skulle köra där)

Det är tydligen tvärkört där idag, men jag kämpar på.

Kollar med Actioncenter med.

Järfälla och Ös-We go-kart banor är öppna :) Dock utomhus dårå
:(

En plan var att åka till heron City, spela lite fun bowling, lufthockey med mera. Men jag VILL åka hoj och go-kart ju :( :(

Låter som jag får supa mig full på 30-års festen ikväll och dränka dagens sorger att åkningen inte blev av

P.S Regnar än i Väsby

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Nu är jag bra tjatig, men det vore bra om vi bestämde hur vi ska göra någon gång, för hur det än är så har jag både en bit till mitt garage OCH till samlingsplatsen... och om vi inte ska köra hoj så måste jag byta om och så eftersom jag redan hämtat hojen... bla bla bla... :p

*hoppar jämfota och är otålig*

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Heron City-karten är utomhus om vi inte ska gå på bio och RaceTown var fullt, om inte Liwa kan ordna något mirakulöst... Fast det är för j-a roligt att leka i spelhallen på Heron...

Innan jag har hunnit till Väsby, har det säkert slutat regna där också! *optmist, javisst*

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning