3 dagar på Gotland Ring

Wonderboy

Give me a break, I'm just learning!
Gick med
4 Dec 2005
Ort
Stockholm
Hoj
inge för tillf
Har du en reservlista?
Annars kan de va dags att sätta upp en sån så att du har lite extra namn om det fattas några dagar innan din nya deadline...
Skulle vara tråkigt om det låter likadant om tre veckor =S

Är det många som fortfarande inte betalat?

Jag försöker göra allt för att ragga folks till gotland. Återkommer så fort jag pratat med dem.. Om det inte redan är för sent, mattias?
 

Yellow75

Utbildar på mc Risk1 & Risk2
Gick med
4 Feb 2005
Ort
Tullinge
Hoj
Snart flera stycken
:tummenupp Det låter bra:)
Det är inte för sent om dom skyndar sig att betala. Dom som först betalar sin plats innan den 30 Maj får den.

Jag försöker göra allt för att ragga folks till gotland. Återkommer så fort jag pratat med dem.. Om det inte redan är för sent, mattias?

Reservlistan låter vi vara så länge.Nu är det dom som betalar in först som gäller:tummenupp
Det är lite mer än hälften som har betalat.

Har du en reservlista?
Annars kan de va dags att sätta upp en sån så att du har lite extra namn om det fattas några dagar innan din nya deadline...
Skulle vara tråkigt om det låter likadant om tre veckor =S

Är det många som fortfarande inte betalat?
 
Last edited:

zeal

102.99dB är inte 103dB
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Huddinge
Hoj
Honda VTR -98 och en Honda Fireblade 954 -02
:tummenupp Det låter bra:)
Det är inte för sent om dom skyndar sig att betala. Dom som först betalar sin plats innan den 30 Maj får den.



Reservlistan låter vi vara så länge.Nu är det dom som betalar in först som gäller:tummenupp
Det är lite mer än hälften som har betalat.

Tror att det skulle vara bra med ett mail till alla som ska betala och även dom som har betalat så att även folk som inte har tillgång / läser sporthoj varje dag får denna infon & kan hjälpa till o ragga fölks till körningen!

Mvh
Claes
 

-string-

Njuter av livet
Gick med
8 Jul 2005
Ort
Västerås
Hoj
848
:tummenupp Det låter bra:)
Det är inte för sent om dom skyndar sig att betala. Dom som först betalar sin plats innan den 30 Maj får den.
Reservlistan låter vi vara så länge.Nu är det dom som betalar in först som gäller:tummenupp
Det är lite mer än hälften som har betalat.

Ta nu inte detta som gnäll, jag tycker du gör ett kanonjobb som fixar denna gotlandskörning :tummenupp

Scenariot är ju att du vill ha 80 förare till körningen. Då annonserar du ut platserna precis som du gjorde. De första 80 som anmäler sig får ett mail eller meddelande om att de är välkommna förutsatt att betalningen är gjord innan datum X. Resterande som anmäler sig hamnar på en reservlista och passeras datum X så får dessa ett mail som säger att det finns platser kvar men betalningen måste ske snarast.
Ända nackdelen med denna lösning är att du potentiellt får in få många betalande i förhållande till antal platser så du måste kanske betala tillbaka några insättningar.

För mig känns en golandskörning i samband med helg, mitt i sommaren, som att vara den enda glasstillverkaren i Sahara ;)
(jaja, förmodligen missar jag något eftersom jag aldrig dragit ihop något liknande)
Jag fortsätter hålla mina tummar!
 

Yellow75

Utbildar på mc Risk1 & Risk2
Gick med
4 Feb 2005
Ort
Tullinge
Hoj
Snart flera stycken
Det är precis så jag har gjort:tummenupp men det funka så där:mad:
Men jag är glad för all hjälp och alla förslag jag kan få:)

Ta nu inte detta som gnäll, jag tycker du gör ett kanonjobb som fixar denna gotlandskörning :tummenupp

Scenariot är ju att du vill ha 80 förare till körningen. Då annonserar du ut platserna precis som du gjorde. De första 80 som anmäler sig får ett mail eller meddelande om att de är välkommna förutsatt att betalningen är gjord innan datum X. Resterande som anmäler sig hamnar på en reservlista och passeras datum X så får dessa ett mail som säger att det finns platser kvar men betalningen måste ske snarast.
Ända nackdelen med denna lösning är att du potentiellt får in få många betalande i förhållande till antal platser så du måste kanske betala tillbaka några insättningar.

För mig känns en golandskörning i samband med helg, mitt i sommaren, som att vara den enda glasstillverkaren i Sahara ;)
(jaja, förmodligen missar jag något eftersom jag aldrig dragit ihop något liknande)
Jag fortsätter hålla mina tummar!
 

ulflj

same same but same
Gick med
27 Apr 2007
Ort
oxelösund
Hoj
cbr1000rr -06, ktm exc 525 -03
Nån som vet hur mycket billigare färjebiljetten blir om man anger att man ska till ringen och är den avbokningsbar?
 

LowFlyer

#3570
Gick med
24 Aug 2005
Ort
Västerås
Hoj
1098S '07, 749S '05, 750 SS.i.e '99
Bil med släp + 4 personer 2938:-, skulle gått på 3300-3400 nånting utan rabatt tror jag. Blir ju OK pris om man delar på 4.

Ringde Destination Gotland, det här är ju en Grupp & Idrottsbokning, och de sade att upp till 14 dagar för resan så kan man avboka kostnadsfritt. Litet lustigt för i de något otydliga avbokningsvillkoren på fakturan står det 15 dagar, sen kostar det varierande mera beroende på hur långt det är kvar till resan. Men nånstans i det häradet är det i alla fall :)
 
Last edited:

Wonderboy

Give me a break, I'm just learning!
Gick med
4 Dec 2005
Ort
Stockholm
Hoj
inge för tillf
Jag och iaf en kompis är äntligen klara för att betala, du har pm! :)
 

<-(XxX)->

Protein addict
Gick med
22 Aug 2006
Ort
Gangsterborg
Hoj
zx10r-05, Ktm 690 SMC
du måste upp med en bild på den med hojen lastad....fattar inte hur du lyckas...:D


tror du ja fattar det haha? tog bort lastväggen (lastbilsreggad) o flytta fram sätet så långt det gick o rulla in den snett VOILA!! bakdörren e öppnad kanske 10-15cm bara.. helt sjukt ja trodde jag skulle behöva riva ut ena framsätet .. får komma o titta på körningen i gotland hur mkt den lilla bilen sväljer hahah
:tummenupp :tummenupp
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top